Gå til innhold

Hva med oss midt i???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes en side for unge mødre, og det finnes en side for modne mødre, men hva med oss som hverken er direkte unge eller modne, men bare midt i og som er mamma??? Syns det skulle vært en side for oss og jeg... Vil ikke kalle meg hverken ung eller moden i en alder av 25... :)

Bare skravler litt jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok bare mamma vi da :o)

Skrevet

HVa med denne siden? Må man ha en egen side for de som får barn i "vanlig" alder? Grunnen til at det finnes en egen side for det andre er vel fordi man ofte kan komme bort i problemer/utfordringer som er basert på alder og derfor greit å ha en side hvor man kan spørre andre i akkurat samme situasjon. :-)

Har du et stort behov for å høste erfaringer fra de som er like gamle som deg? :-) Det er jo majoriteten av de som får barn uansett..

Skrevet

Syns det heller virker motsatt jeg, stort sett alle jeg kjenner som har barn er over 30.. Men var bare et spørsmål, ikke et krav ;)

Finns da mange spørsmål for første gangsfødende, så kunne jo vært et som var generelt for alle førstegangsfødende f. eks!

Skrevet

De tingene man lurer på som førstegangsmamma kan man jo spørre om på småtrollsidene, men også her på skravlesiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...