Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

halloo, er det noen her inne som er i uke 17 cirka cirkus?:):) hvordan føler dere dere? stor mage? gått opp noe`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ja. jeg er rundt uke 17-18 og har fått ganske bra mage. Det synes at jeg er gravid i allefall :) Har gått opp ca 5-6kg og formen er egentlig ganske bra. Har masse energi og ingen spesielle plager bortsett fra litt ømt haleben. Hjelper masse at det er sol og fint vær ute, gjør at jeg vil gå masse turer og kose meg i frisk luft

Skrevet

Hei. Jeg er 17+ noen dager. Er i fin form. Har begynt å få litt mage, men ikke mye ennå. Har lagt på meg 2 kg. Har ikke særlig plager, men er fremdeles mye trøtt og trenger mer søvn.

Skrevet

Jeg er 17 uker på vei og har fått veldig mage, venter 3-barnet så det kan ha litt å si, har ellers gått opp 3 kg. Spiste veldig lite i 2 mnd (pga kvalme og søvn...-ikke noe oppkast)... men de forbaska blod¨årene på beina er noe skikkelig dritt å ha :(

Skrevet

er 17 + 2 og formen er helt topp!! har nok gått opp 5-6 kg alt jeg;) og magen er ganske så synelig ja!

Skrevet

er 17+1 idag. har lagt på meg 5-6 kg, har hodepine, vondt i ryggen og tett nese. tungt. har fått synlig gravidmage, og enorme jur!! aner noe som kan være spark.. men jeg er fortsatt ikke sikker på om det er det eller luft. ellers har jeg veldig høyt symfyse mål, så jeg undres på om der er fler... får vite det i morgen,da!! ultralyd klokka ti!!!! :o)

Skrevet

18 uker i dag, og veldig synlig mage :-) Har gått opp 3-4 kilo...

Skrevet

Jeg er straks i uke 17, har ikke gått opp noe men har heller gått ned pga manglende matlyst. En pitteliten kul på magen som bare jeg og jordmor kan se. Tror det varierer veldig fra person til person. Jeg gleder meg til at kulen skal begynne å vises! :)

Skrevet

Jeg er i uke 17+5 i dag. Har gått opp 1 kg, og har en bitteliten kul på magen, nesten ingen som kan se det enda.

Har ikke hatt en eneste plage i hele svangerskapet, men fått veldig god luktesans. Jeg har vært heldig

Skrevet

Er i uke 17 jeg også. Er dårlig og kaster opp enda,så kan ikke skryte av noen fin form her. Er bare dritlei og sliten,orker ingenting. Har hatt noen bedre dager en stund,men nå er det tilbake til oppkast og ligging i seng eller på sofaen. Begynner å tro at det ikke kommer til å gå over i det hele tatt.

Vises på magen nå ja,den er nok litt oppblåst i tillegg,men ellers har jeg flat mage og er trent,så nå kan det ikke skjules. Har sikkert gått opp 5-6 kilo,for klarer bare få i meg brødmat,og det trekker både vann og litt ekstra. Buksene passer fortsatt på lår og over stumpen,men får dem ikke igjen fremme med glidelås og knappe pga magen.

Skrevet

Jeg er 18 uker i dag og er førstegangs. Fått kjempe mange så jeg går og håper på tvillinger :) skal på UL i morgen. Har gått opp ca 5 kg men spiser egentlig ikke så mye men alt limer seg rett på rumpa heheheh :) får vel ta de av siden

Skrevet

Eg er 17 +2 og har fått en fin kul. litt stor men så er jo dette 4 barnet og ikke lenge etter SA der eg hadde rukket å lagt litt på meg ja.........

Skrevet

17+2 i dag :) Formen er helt topp om dagen. Hadde en periode med mye hodepine,men det er over. Og har gått opp 4-5 kilo. Magen har plutselig vokst de siste dagene,så nå er det veldig synlig at jeg er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...