Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Kan proteiner i urin være et tegn på begynnende svangerskapsforgiftning? Blodtrykk er normalt, men har fått 2 i ødem. JM tok dette med stor ro, og fikk ikke noen ny time til kontroll. Ble begymret her nå....
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg tok konakt med jordmor idag pga sterk kløe på kroppen fikk ny time allerede imorgen tidlig pga fare for svangerskapsforgiftning.... tror du kan ta det med ro så lenge jordmor tok det mer ro, ødem er jo vann i kroppen og selv har jeg hatt litt eggehvite i urinen uten at jm har foretatt seg noe.... vann i kroppen er vanlig på slutten av svangerskapet....
scubagirl med scubababy Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Hevelser i kroppen kombinert med høyt blodtrykk er en indikasjon på svangerskapsforgiftning. MEN dersom legger/anklene dine er normalt slanke og vanlige når du står opp om mårran er hevelsene ikke noe å bekymre seg over. Da er det rett og slett babyen som trykker/klemmer på blodkar etc. Sitt med bena høyt så ofte du kan... Dersom bena er hovne også på mårran ville jeg tatt kontakt med legen. Det med proteiner i urinen vet jeg ikke hvorfor kommer, men har vel også hørt at det kan ha noe med svangerskapsforgiftning å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå