Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Når man signerer med nick, så kan man tydeligvis si hva man vil og henge ut hvem man vil. Blir så irritert på disse prektige, som "gjemmer" seg bak nicket sitt, for så å henge ut andre og være de værste kranglefantene her inne. Hvis man er anonym å gir et realistisk svar, så blir man sett på som negativ og kranglete. Skal man heller lyve å si at selv om du har blødning og negativ graviditetstest, så er du helt sikkert gravid? Hvis man har blødning under svangerskap, så skal man si at det helt sikkert er normalt?? Det må da få lov å gi realistiske svar uten å bli sett på som negativ og kranglete. Det kommer alltid en eller med nick, og kjefter og bråker. Hvem er det som er kranglete da mon tro?????? De eier jo ikke selvinnsikt heller.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Så sant, så sant. Man har liksom bare lov til å åpne munnen hvis man skriver under med nick.........da kan man si hva man vil, og er så tøff i trynet fordi man liksom "står for det man sier", med nick. De er da like anonyme som oss. De skriver jo ikke under med fullt navn og adresse liksom. Har slutta å bruke nick her inne. Man blir bare hengt ut, både av folk som signerer med og uten anonym...
Ikkelektuell Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hvis "hengt ut" betyr å måtte svare for innleggene man skriver i stedet for å skrive et anonymt og så stikke av, så ja - da blir man "hengt ut". Sånn er livet. Du uttaler deg vel ikke om mye rart IRL heller du.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Det virker ikke som du vet hva du prater om Jeab. Synes faktisk du er blant dem som kan være direkte ufine mot folk her inne. Og det er av sånne mennesker jeg har opplevd å bli hengt ut, fordi folk søker deg (innleggene du har skrevert)opp og slenger dritt om yrket ditt, vekta di osv. Du tror tydeligvis du har rett til å si hva du vil fordi du gjemmer deg bak et nick. Jeg har ingen interesse av å være stygg mot andre, og det har jeg heller ikke vært, men ENKELTE nickbrukere her inne tror tydligvis de kan slenge hvor mye dritt de vil fordi de liksom ikke er anonyme. Har i mi tid vært forkjemper for å få bukt med skitkasting her på BIM, men ledelsen av BIM bryr seg ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Det er noen her som hele tiden begynner å krangle hvis noen sier dem mot og så begynner de å hyle om at alle er i mot dem i egne innlegg pga. det etterpå. Så kommer snille og naive folk til og trøster med at nei da, vi liker deg vi! Det er liksom alle andre sin feil, og ikke denne personen som hele tiden har en eller annen feide på gang med noen. Det er ingen som legger merke til at det er samma personen som hele tida må kverulere og ikke tåler å bli motsagt, så alle sier at alt er helt greit. Så får personen mer vann på mølla, og hyler enda høyere neste gang. Jeg skulle ønske at folk kunne forstå hva som skjer noen ganger, men som dere sier så er jo alt tydligvis greit så lenge dem har vært her en stund og skriver under med nick. Og du over: Det blir ikke bedre av at man sier at det er 'begge sin skyld' og at alle må være venner, for da blir personen bare verre neste gang. Det er faktisk bedre å si at hun kanskje kan prøve å være litt mindre kranglete i framtida. Noen er avhengige av oppmerksomhet hele tida, og hvis du gir dem det blir det bare verre.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 er helt enig med anonym over... jeg blir helt kvalm av noen som bare er ute etter at folk skal snakke dem etter kjeften ...og så er de så sinnsykt mistenksomme og kverulerende med folk sjøl... og til de som støtter dem... neste gang er det DEG dem er ute etter og da kan du angre på at du sa at det var greit at dem oppførte seg sånn...jeg skulle ønske at folk kunne legge to og to sammen her sånn at dem faktisk hadde skjønt hva som egentlig skjer avogtil...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Vi ble akkurat kvitt ei inne på første tri nå... Flere episoder meg hennes nick i sentrum, der hun uttaler seg ufint og krasst mot andre, etterfulgt av lengre "stakkars meg-tråder" etterpå der hun beskylder alle andre for å lage kvalm og får masse oppmerksomhet og "stakkars deg" fra andre som ikke har fått med seg saken. Burde man ikke begynne litt selvransakelse når alle krangepisodene i et forum kretser rundt en selv? Og kanskje ikke tolke at folk sier en i mot når en kommer med gale påstander at "folk ikke liker meg - buhuhuhu" Håper det blir fredligere på første tri en stund nå.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Nettop! Sånne folk trenger vi ikke her inne!!!! Hva mener du med at dere ble kvitt hu? Har hu bestemt seg for å slutte? Jeg husker ei sånn berte for etpar uker sida som dro det utover tre forum fordi HU hadde hengt ut ei anna. Husker ikke hvem de var men. Så kom det buhuhu fordi hu ikke fikk støtte for mobbinga si. At de går ann!!!!! Blir helt flau jeg! Og hu skrev under me nick og trudde det var greit da lissom! Og alle sa stakkar deg, alle er så sure her nå. Yea right!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Forsvant til 2. tri. Ugras forgår itte så lett, vettu. De var alle de andre som lagde kvalm (sitat nick) og ikke henne.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Nå må vi passe oss så ingen sjønner hvem vi mener da, for ellers kommer hun hit og blir sinna, og så buhuhu, også kjefting på alle inne på skravle. Men jeg er også på 2. tri så jeg skal sørge for at de ikke blir sånn der og. Det blir for domt å la noen ødlegge sånn.
Teltpluggen Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Jeg sa aldri at det var "begge sin feil". Jeg er også fullt klar over at noen få lager helvette for alle andre, og det er utroooooolig dumt! Det jeg mener var litt mer sånn i stil barnehageverden med rosa skyer og orange himmel, om dere skjønner;) Syns også at de som ikke klarer å si noe fint ikke trenger å si no i det hele tatt! Krasse innlegg og uthenging og slikt har jeg heldigvis til nå(TROR JEG) klart å holde meg unna å være hovudperson i. Men jeg syns egentlig utrolig synd på de stakkars folkene som BLIR uthengt som jeg i alle fall ALDRI har sett noen problemer med..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Du kødder!!!! Er hu igang IGJEN!?!? Ja, ja, blir vel sånn når alle sier at de ikke er damas feil og sånn. Herregud er det mulig!!! Nå skal jeg sjekke de nyeste innlegga hennes. Jeg nekter å tru de her!!! De som støtter hu er jo idioter me hukommelse som en gullfisk!!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Viss du mener det burte du kanskje å si at du støtter hu det gjelder da, for det har jeg sett at du har gjort mer enn 1 gang...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 ..Mente å si SLUTTE å støtte hu, alstå. Du gjør bare alt verre da.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 bare man er anonym er alt greit=) sådetså=)
Teltpluggen Skrevet 4. juni 2007 #18 Skrevet 4. juni 2007 Jeg aner ikke hvem det er snakk om.. Snakker om anonyme og uanonyme generelt jeg.. Søtter de som blir uthengt av både anonyme og uanonyme fordi de fortjener støtte. Vi har alle dårlige sider her inne..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #19 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har sett at du er grei å støtter folk men ikke alle er vert å støtte heller. I går kvell skrev du at "Du er aaaalltid velkommen hos meg" også nikket hennes. Noen har fler dårlige sider enn anndre. Du burte støtte dem som fortener de sier jeg bare. Klem til Marthe...
Ikkelektuell Skrevet 4. juni 2007 #20 Skrevet 4. juni 2007 Du behøver ikke å trekke paralleller mellom meg og folk som søker opp og henger ut andre - for slikt synes jeg er en uting. Du kan kanskje lese litt flere av innleggene jeg har skrevet, og revurdere oppfatningen din. Eller la være, det er i orden - bare ikke beskyld meg for å være et "sånt menneske" som driver personforfølgelse her inne. Jeg kan godt innrømme at jeg har en krass tone i mange innlegg, men det er slik jeg uttrykker meg. Jeg sier hva jeg vil, ja, er direkte og pakker ikke inn ting - men hva mener du med at jeg slenger dritt? Angående det du sier om å "gjemme seg bak et nick": Dette er en temmelig paradoksal ting å si. Hadde jeg bare signert innleggene mine med Anonym så hadde jeg da vitterlig sluppet å få servert slike påstander som du kommer med her. Da hadde jeg bare vært en del av NN-massen - en uangripelig, homogen gruppe som ikke kan "tas" fordi det ikke er noen å rette angrepene og argumentene mot. Jeg stiller meg derimot lagelig til for hugg, men er ikke redd for det siden jeg ikke har gjort noe galt (som f eks å søke opp innleggene til folk og bruke vekt etc mot dem).
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #21 Skrevet 4. juni 2007 Det blir feil å sammenligne Jeab med den personen jeg tror det er snakk om her. Jeab er snakker riktignok direkte fra levra, men denne andre personen henger ut folk og lyver gjerne for å gjøre historien litt morsommere, kverulerer masse og klager på det når folk sier henne imot. Det er enorme gradsforskjeller på Jeab og denne dama, så ikke nevn Jeab i samme åndedrag, er du snill.
Teltpluggen Skrevet 4. juni 2007 #22 Skrevet 4. juni 2007 åja, henne! Vel.. Jeg syns alle er like velkomne her. Alle bør ha litt folkeskikk, men så langt som det er mulig så er alle velkomne:)
Ikkelektuell Skrevet 6. juni 2007 #23 Skrevet 6. juni 2007 Takk, Anonym(!). Det ble visst stille fra HI...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #24 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er enig med HI her! Jeg er så drittlei de som tror de kan gjøre akkurat hva de vil så lenge de skriver under med nicket sitt! "Jeg lyver kanskje av or til og henger ut andre, men jeg signerer i hvertfall med nick!" Som om det gjør det greit! Jeg mistenker kanskje at det er mange som tenker på den samme personen her, men det kan vel egentlig være det samme siden vi diskuterer på generelt grunnlag. Og det blir raskt myyye verre når folk støtter disse personene, fordi de i hvertfall skriver under med nick. Er det mulig?!? Slikt burde fordømmes uansett! Noen av disse damene minner meg om noen jenter på barneskolen som pleide å si: "Jeg er så stygg jeg!" "Neida, det er du ikke! Jeg synes du er kjempepen, jeg!" Hvor dum går det an å bli? Ikke gi dem positiv oppmeksomhet på dårlig oppførsel!! Mange av damene som 'trøster' disse er mødre selv, så de burde ha forstått en del ting nå! AArgh! Jeg blir så irritert! Ja, da- hormontåke, etc., men når en har blitt uthengt av en av disse selv så ser man en annen side av det.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 6. juni 2007 #25 Skrevet 6. juni 2007 Vi som signerer med nick tørr å stå for det vi skriver, det er forsjell på oss og dem som bruker anonym hele tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå