MrsReaff Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 hehe jeg har ikke turt.. men om dette været fortsetter så blir det nok en strandtur snart regner jeg med
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg var nettopp en tur ved sjøen nå med minsten (oslo fjorden). Det var SÅÅÅ varm der, men iskaldt vann. Mange små som ruslet i vannkanten og lekte i sanden, bare en eldre dame som badet og hun stønnet hele tiden
Bella Swan Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Har akkurat duppet meg, har vært på stranden en times tid med barna nå. Duppet meg fulle farten, iskaldt. Barna har badet både i dag og i går.
Thula Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Ja Her som vi bor når har vi et deilig badevann rett nede i hagen vår, med flytebrygge som man kan hoppe fra og muligheter for å vasse uti. Vannet holder en kjempefin temperatur, så det blir nok en del bading på oss i sommer
Twig Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Nei, årlig pleier jeg å bade ved 1 april, men det skjedde ikke i år
___ Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Ja, tok en dukkert i går og skal strakks ned å bade igjen. Overaskende varmt i Oslofjorden.
S.J.E.F.E.N Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Bader ikke i sjøen men har vært en tur i det lille tjernet som ligger like ved oss og der var det godt og varmt.....(neida men vi later som)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Hva mener du med overraskende varmt? *ler* Hvor mange grader er det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå