Gå til innhold

Angående hyppighet av kynnere, samt mindre bevegelse:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte merker dere egentlig kynnere? Jeg er i uke 34 nå, og til inntil noen uker siden merket jeg veldig lite til dette, men nå synes jeg det nesten er konstant.. Det er vanskelig å måle eksakt hvor ofte, men det er iallefall flere ganger i timen..

Dessuten synes jeg det også er blitt mye færre bevegelser de siste dagene, men det er kanskje normalt? Det er bevegelse, ikke slik at det ikke er noe, men merkbart mindre..

Er det noen som har noen synspunkter/meninger, så tas det imot med takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen kynnere med nr 1..Visste ikke engang hva det var. Eller som jordmor sa- "du har kynnere- men du merker ikke noe til de"

Med andremann nå- så har det vært som du beskriver- hele tiden!

Siste ukene har det vært minst en intens periode iløpet av døgnet hvor de er ganske regelmessig og vonde..men gir seg etter noen timer. Ang bevegelse så kan jeg ikke svar deg. Med nr en var det veldig lite..Nr 2 derimot har vært kjemepaktiv hele tiden- og minst en gang iløpet av dagen kjenner jeg henne veldig godt.. Men en måling av hjerterytmen hos lege/jordmor kan gi en pekepinn på om babyen din har det bra inni der- eller er stresset...Mest sannsynlig har hun/han bare endret leie- og du kjenner mindre av den grunn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...