Gå til innhold

Dyne i vogna nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir det for varmt? Snuppa er 16 dager gammel og jeg synes det er litt vanskelig å bedømme hvor mye klær hun trenger ute i vogna.

Trenger hun dyne eller holder det med et helseteppe? Kan jeg eventuelt ta med et ekstra helseteppe for solskjerming mens vi er ute og går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det holder med et teppe hvis det er like varmt som her. (over 20 grader og sol) Dekk heller litt til så det ikke kommer trekk på henne. Snuppa mi ligger kun i body og tynn bukse med et helseteppe på, hun er 4 mnd.

Skrevet

Takk for svar:) En blir litt rådvill med disse nye små..

Skrevet

Hei. Jenta her i gården ligger i tynn bukse,sokker og body. Har over henne et ullpledd (regulerer varmen godt) når hun sover ute. og et helsepledd over vogna ( for skygge og beskyttelse mot insekter ). Virker som at hun har det bra oppi der.

Skrevet

Ingen av dere nevner lue... lillegutt var svært misfornøyd med å ha på seg lue i går (tynn), spesielt når han lå i vogna. De blir jo lett overopphetet da? Hva er grunnen til at man har på lue egentlig? øreverk?

Skrevet

Jeg ville ikke hatt lue på når babyen ligger nede i vogna. Der er det lunt. Det vil fort bli for varmt og lite behagelig for babyen. Ta heller lue (helst solhatt i denne varmen) på når babyen er oppe av vognen. Men er det helt vindstille og ikke sol, da pleier jeg å ta av luen slik at han får litt luft på hodet...godt for dem det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...