Gårdsspire Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg hadde termin 27.mai, og var da drit lei over at ingen ting hadde skjedd. Så fikk jeg høre om kanel av min kjære svigerinne, som hum sa skulle hjelpe. Jeg satte meg ned og spiste masse kanelgugge ( kanel og litt vann) og drakk melk ved siden av for å forhindre hasbrann. Innen dagen var omme hedde jeg nesten spist opp boksen. Det var ikke godt, men det hjalp. Morgenen etter, kl 08:00, begynnte jeg og lekke fostervann kl 10:30 reiste vi på sykehuset. kl 14:00 fikk jeg rier. Og den 29.mai kl 13:28 kom Marcus til verden! 4440 gram og 51 cm med en hodeomkrets på 37,5. Så kom igjen dere som er sååååååååååååååååååååååååååååå fødeklare... SPIS KANEL!!!
summer85 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 gratulerer så utrolig mye =) ja da skal jeg huske på kanel når termin nærmer seg =) har han fått noe navn enda eller?
Gårdsspire Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 å ja da.. han har vel hatt navn siden vi fikk vite at det skulle bli gutt. Marcus skalhan hete.
meg med den lille i magen:) Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer masse med lille Marcus:) Men er du virkelig sikker på at det var kanel som gjorde underverk her???? Du var kanskje moden og ville føde uansett?!?!?! Jeg spiser kanel, drikker bringebærbladte med kanelstang ++++++kapsler++ kanelte++++sennes te, trapper, turer, hopper tau. Er DESPERAT men ingenting hjelper:(
Alba44 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Skal notere med tipset! Gratulerer så masse med gutten din!!! )
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Hehe......jeg må le når jeg tenker på hvor mye kanel du hadde i deg på såpass kort tid! Men hvem vet.......kanskje var det det som gjorde susen=) Jeg skal i hvertfall prøve det når det nærmer seg=)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Det skal testes ut her i gården også, når den tid kommer! En hel boks...vi får prøve Gratulere med gutten!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 hehe:) jeg også har spist endel kanel som du gjorde-- tihi!! med melk ved siden av og greier:)) vel, ingenaction her enda vertfall- får kjøpe meg mere kanel da, har jo spist opp alt jo:)) og ja, det må jeg jo ikke glemme:))) gratulerer med marcus!!!!!!!
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Tror ikke det var kanelen som hjalp deg med den tyngden og størrelsen på babyen var han nok rimelig klar til å bli født......;o) men gratulerer alikevell ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå