lykkeligmamman Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 mellom denne hjemmesida, legens termin, jordmors termin, ultermin og min egen !!!!!!! HJELLLLLPPPPP!!!!! Alle maser og jeg er svært sliten og det verker i bekkenet------ stoler ikke på noen andre enn min egen termin, men.... noen andre i samme båt?? er i uke 38 i flg denne sida her!! 35 iflg lege og 36 i flg ul!!!!
elly belly Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Det er vanlig å forholde seg til ul termin. Legg inn den datoen på profilen din så skal antall uker stemme på bim også. )
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Babyen kommer antagelig enda en annen dag! ;-) For meg ble det best slik: Bruk den fra UL til offisielle anledninger som NAV-Skjema og slikt. Bruk den første, det vil si den hvor du har kommet lengst her på BIM. Så virker tiden når de teller ned ikke sååå lang. Velg en dag som ligger minst en uke etter den siste terminen for å fortelle venner og slektninger når du skal føde. Da slipper du en god del mas. Virket i hvert fall for meg! Og jeg har UL i dag ... ;-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 det eneste kjipe med at bim-datoen /nedtellingen får det til å virke som en er nermere termin/en uke lengre på vei, er at en får "overtid" en uke fortidlig:) liksom... hvis dere sjønner:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå