Monajenten Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hihi:) Jeg har alltid vært veldig flink på skolen, utenom i matte. Jeg forstår det bare ikke, syns det er fryktelig vanskelig. Jeg går på allmenn påbygg nå, og i løpet av skoleåret har jeg altså vært gravid og fått baby, og det har dermed blitt en del fravær. Det har gått greit i de andre fagene, for der har jeg kunnet levere inn ting. Men det var ikke like lett med matte. Ihvertfall, så hadde vi årsprøve i matte for et par uker siden, og jeg fikk beskjed om at jeg måtte stå på den for å få bestått på vitnemålet. Syns ikke det gikk noe særlig bra, og håååpte at jeg skulle få en toer, bare sånn at jeg får vitnemålet mitt ihvertfall. Men i dag fikk jeg vite at jeg får TRE!!! :-D Hurraaa;) Hehe, det høres sikkert helt merkelig ut at jeg blir glad for en treer, og det er egentlig litt rart for meg også, som vanligvis får femmere.....men jeg er veldig fornøyd, for jeg har tross alt fått et barn i løpet av året, og jeg er ELENDIG i matte! Men nå får jeg altså tre på vitnemålet mitt:)
En_av_hver Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Så flink du har vært! Du kan være skikkelig stolt av deg selv!!!!! Gratulerer;-)))
Monajenten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Tusen takk:) Ja, jeg er det, skikkelig stolt av at jeg faktisk klarer å få vitnemål med to unger, og en født i skoleåret som har vært med meg på skolen:) :)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Grattis!! Du har ALL grunn til å være stolt av deg selv! =)
supergyda Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Hvordan gikk det på Idol, da - gikk du videre der?
Monajenten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 Hehe, jeg var ikke på audition altså Jeg bare tullet i innlegget mitt:)
supergyda Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Okei, da slipper jeg å skru på Idol og kikke etter en som er kledd i rødt og hvitt og synger Brannsangen :-D
Monajenten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 Hahaha vet du, jeg vurderte faktisk å ta på meg branndrakten og synge nystemten, hadde jeg kommet videre da, tror jeg at jeg hadde fått mange bergenske fans!! :-D
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 syns du har vært utrolig flink jeg dah!!!! jeg hadde aldri klart det... flinke deg... grattiiiiiiiiis!!!!!! ))
Monajenten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2007 *sukk* Tusen takk!! Har vært nære ved å gi opp maaange ganger, men har dratt meg selv i nakken, og bestemt meg for at jeg SKAL klare det:)
DK+2 Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Gratulere så mykje me 3'arn å me baby! Kjente mæ så ijæn i d du har skrevve! Æ va heller ikkje flink i matte, lå på en 3'ar æ å, å 5 i andre fag. Du har all grunn å være gla, e stolt av dæ! Løkke tell videre
rampetrollet Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer ! Sliter selv med matte så jeg skjønner at du er fornøyd ! Flink jente!
Monajenten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2007 Takk takk, så godt å kunne skryte litt av meg selv, det hører med til sjeldenhetene:) Dere er gode å ha, jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå