<¤>Wildrose<¤> Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Fikk svar på allergitesten til størsten nå. IG 234 PHDT 1 Timotei 47 bjørk 3,6 katt 7,6 hund 3,3 Fra før har han testet mat og fått utslat på det aller meste. Timotei var ingen overraskelse bjørka var grunnen til at vi testet nå. Han har tydelig reagert på den. Katt har vi, så jeg har jo mistenkt den og uten at jeg kan si at jeg har sett at han har reagert. Hund har vi ikke, og ikke har han hatt kontakt med hund heler, så det vet jeg ikke om han reagerer på. Men det var jo utslag på både katt og hund da. Vet ikke om dette er lite eller mye utslag og hva det vil bety. Men katt har jo høyere utslag enn bjørk som jeg vet han reagerer på. Timotei reagerer han veldig på og det hadde jo ganske høyt utslag da. Er dette farvel til pusen? Har alt for lite erfaing med å tolke sånne resultater til å kunne si hvilke praktiske konsekvenser det får.
<¤>Wildrose<¤> Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2007 Er det ingen som har erfaring fra sånne tester?
snuppedupp Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jo, men vet ikke om jeg har kunnskap til å uttale meg. Jeg pleier å ringe legen når jeg får resultatet for å høre hva han sier. Og min datter fikk utslag på mel som lå i overkant av 3 og da fikk vi beskjed om at blodprøve testen var så "nøyaktig" at det ikke trengte bety at hun ikke tåler mel. Så i utgangspunktet fikk vi bekskjed om hun skulle få alt, så skulle vi se hva hun reagerte på (hun reagerer ikke på mel). Det synes jeg du skal gjøre også. Hvis det ikke reageres på katt, ser jeg ikke noen grunn til å kvitte meg med den selv om den har slått sterkt ut i testen. Lykke til med prøvingen.
<¤>Wildrose<¤> Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 På mat testen så slo det ut på hvete på han, men han spiser hvet eo g har aldri reagert på det. Det slo ut på egg på han og, og det reagerer han på. Så jeg syns dette er vanskelig. Får nok brev fra legen iløpet av ett par dager nå anter jeg. a står det nok litt nærmere hvordan vi skal tolke dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå