Sjefsmegga Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Trillepikene kom å henta vesla for å trille en tur..og minsta sover. Deilig med litt ro og fred..gått i ett i hele dag.
Løvemor79 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hehe.. Tror jeg skal nyte dagene jeg har i fred å ro jeg, før tuppa har ferie i bhg og babyen kommer. Da blir det få ledige timer her og. Nå går jeg bare her og pusler og koser meg i sola. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå