"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 er det farlig å bli solbrendt på magen?
Serial mom Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Bare for huden din. Babyen har det fint,den:-) Men når du soler deg bør du drikke mye vann,få i deg litt salt og dessuten bruke solkrem! Er nok ikke så bra å være altfor lenge i solsteiken om gangen,så litt pauser i skyggen gjør seg! Det farlige mtp sol og baby i magen er at du kan bli overopphetet,men det vil du merke lenge før du blir det. Pass på å ikke sovne av ute i sola,siden klokka kan springe avsted ganske fort! Kos deg i det fine været,og dekk til magen litt med noe til du ikke er rød lengre!
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 takk;) eg smører meg godt med solkrem;) drikke mye, men er sååå deilig å ligge i sola. hehe. men skal prøve å ta meg en pause i ny og ne;) tusen takk;)
Serial mom Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Tror muligens vi er litt mer følsomme i huden under graviditeten,det er mange som blir lettere brun og lettere brent med mage! Jeg bruker aldri/svært sjelden å bli brent,selv uten solkrem(i Norge da),men igår klarte jaggu jeg også å bli rød på rygg/skuldre og brystet! Dæsjer på aloe vera og holder overkroppen unna sola idag,så er det helt vekke i morgen! Snakk om tabbe av meg da! *springer å leter frem solkrem*
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 hehe, eg har alltid blitt solbrendt. men eg smører meg med solfaktor 20 nå! aloe vera krem står attmed meg, smører meg hver gang den har tørket inn i huden. hehe. lykke til med å finne solkrem;) hehe. dette blir en veldig rød sommer frykter eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå