Gå til innhold

Solbrendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig å bli solbrendt på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for huden din. Babyen har det fint,den:-) Men når du soler deg bør du drikke mye vann,få i deg litt salt og dessuten bruke solkrem! Er nok ikke så bra å være altfor lenge i solsteiken om gangen,så litt pauser i skyggen gjør seg! Det farlige mtp sol og baby i magen er at du kan bli overopphetet,men det vil du merke lenge før du blir det. Pass på å ikke sovne av ute i sola,siden klokka kan springe avsted ganske fort!

Kos deg i det fine været,og dekk til magen litt med noe til du ikke er rød lengre!

Skrevet

takk;) eg smører meg godt med solkrem;) drikke mye, men er sååå deilig å ligge i sola. hehe. men skal prøve å ta meg en pause i ny og ne;)

tusen takk;)

Skrevet

Tror muligens vi er litt mer følsomme i huden under graviditeten,det er mange som blir lettere brun og lettere brent med mage! Jeg bruker aldri/svært sjelden å bli brent,selv uten solkrem(i Norge da),men igår klarte jaggu jeg også å bli rød på rygg/skuldre og brystet! Dæsjer på aloe vera og holder overkroppen unna sola idag,så er det helt vekke i morgen! Snakk om tabbe av meg da! *springer å leter frem solkrem*

Skrevet

hehe, eg har alltid blitt solbrendt. men eg smører meg med solfaktor 20 nå! aloe vera krem står attmed meg, smører meg hver gang den har tørket inn i huden. hehe.

lykke til med å finne solkrem;)

hehe. dette blir en veldig rød sommer frykter eg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...