Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 jeg mener ikke fiberrik mat, mosjon... det har jeg prövd men det hjelper ikke... går det an å ta noen form for " hjelpemiddler " for å få gang på magen?? avföringsmiddel eller liknende når man er gravid?
hjertebarn Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg bruker laktulose, og har gjort det stort sett gjennom hele svangerskapet. det får du kjøpt på apotek, er trygt for gravide. det smører tarmene og mykgjør avføringen.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 okei:) takk for svar:) er det i flytende form? jeg er 13 uker nå, har det noe å si eller?
Serial mom Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Du kan også drikke et glass vann med masse linfrø oppi(ikke så delikat,men...) De virker lakserende. Ellers er sviskejuice sikkert en grei ting,og kokt,varmt vann. Kiwi kan også lette magen. Litt kjedelig å måtte ta midler hele tida da,så du kan jo prøve litt andre ting innimellom!
KristineH79 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har bruk oxi-tarm, rensker tarmene for avfall, melkerester osv!
stinky og poopy Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 enda et kjerringråd - svisker! har hjulpet meg enormt! kan evt. skjær opp noen og ha dette i et lite glass med vann (vannet skal dekke litt over sviskene) og la dette stå i kjøleskapet over natta. Greit med litt "naturmidler", sunnere for kroppen =)
pilutt1 Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 ...og for sånne som meg som ikke orker tanken på svisker så kan druer og druejuice være tingen! Hjelper ihvertfall for meg. Coop har en god druejuice.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 takk for gode svar:) kiwien hjalp med en gang;P hehe
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 litt biola om dagen er godt for magen.. nå er det biola med blåbær eller bringebær som er kjempegode og også biola appelsin og mangojuice! Er 23 uker og har ikke hatt problemer, drikker et glass biola for dagen!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Et bra og godt tips er: Kutt feks, epler, appelsiner, kiwi, druer i en blender sammen med litt juice, og eventuelt sukker, hvis man liker det litt søtt...og mos det til en jevn blanding. Dette virker veldig bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå