3 blå Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Da har min nye samboer møtt faren til litjen for første gang. Vi skulle hente han på vei hjem fra bryllup. Vi satt på en parkeringsplass å venta ei lita stund, og så kom de. Det var nydelig vær, så vi satt ute. Når x-en og litjen kom og såg oss stoppa han ca 2 meter fra oss, han ville tydelig ikke komme bort til oss. Jeg gikk bort for å hente litjen, og min sambo kom etter når minsten hadde oppdaga han. Han vinka og pekte på sambo De hilste på hverandre, men x-en ga tydelig beskjed om at han egentlig ikke var interesert. Jeg sa at vi var nå voksne mennesker...mente at det måtte gå an å hilse på en normal måte. Da pekte han på meg, og mimte "fuck off" før han snudde på helen og gikk... Var det feil å la de hilse på hverandre? Jeg synes det hadde vært mer idiotisk å la de stå 2 meter fra hverandre egentlig... Vi har vært sammen i snart 1 år, så det er jo en stund siden bruddet også...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 altså, eksen din er jo tydeligvis ikke den mest modne karen i denne verden.... ikke bry deg om det, de skal jo ikke ha mye med hverandre å gjøre uansett. ville også latt dem hilse som du gjorde ja.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er voksen og klarer tydelig å se det teite over det han gjorde, men faktisk så nekter jeg å hilse på dama til min eks også...har ingenting med henne å gjøre og vil aldri ha det heller. Hun prøver å være ekstramamma noe hun kan #%"#% i. Viser klar avstand !
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Syns igrunn ikke det var så rart han var så avisende jeg. Han fikk tydeligvis ikke den bestereaksjonen når du og hans samboer møttes. Så en får vel igjen med samme mynt som en gav. Slik blir det ofte, når en har lagt listen. Hva hun, han , de har gjort aner ikek jeg. Men jeg tror jeg hadde gitt litt blaffen om jeg hadde fått slik respons om jeg hadde fått det når jeg hadde vist ferm min kjære, da tror jeg at jeg hadde gjort det samme tilbake bare på pur F.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå