Gå til innhold

Nå skal dere høre noe rart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går fortsatt på skole, siste året nå. Og i klassen er det mest 18 åringer, så det er ikke vanlig at folk blir gravide eller prøver. Jeg har akkurat begynt på min første pergotime nå og har skikkelig følelsen at det kommer til å klaffe denne måneden :)

I dag kom ei i klassen bort til meg og sa:"Veit du hva? I det siste har jeg hatt en skikkelig følelse av at du kommer til å bli gravid den nærmeste tida!"

Jeg pleier ikke å prate så mye med ho, så ho har absolutt ikke peiling på at vi prøver i det hele tatt !!

:) Sprøtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult...hehe...det er det eneste jeg kan si...hihi

Blir spennende å se om det er sant. da og det tror jeg også...=o)

Skrevet

Ja det blir kjempe spennende! Har ikke IKM før uke 26 da, så det blir lenge å vente! :/

Men det får bare gå :)

Skrevet

Hmmm... Det er jo noen som kan kjenne ting på seg, da. Håper hun er en av dem og at du snart er gravid :-)

Lykke til!

Skrevet

ÅÅåh, så spennende!!!

nå som sommeren er her, så kommer tiden til å fly for oss som må vente til uke 26 vettu;o) *hehe* syns alltid tiden mellom el og ikm er lengst jeg, men men vi får holde motet oppe hos hverandre! :o)

Lykke til:o)

Skrevet

noen spørsmål.. (jeg er ny)

hva er el og ikm?

Skrevet

EL er eggløsning og IKM er den dagen du forventer å få mens ( men som vi håper ikke kommer) Ikke kommende mens

Skrevet

hehe, skjønner. enn ma og sa? finner flere sånne ettersom jeg leser her..

Skrevet

SA er spontanabort.. MA er at du mister men litt seinere i svangerskapet.. Hvis jeg har forstått det riktig :)

Uke 26 virker så alt for lenge til! Vil at den 25 juni skal være nå jeg og jeg kan teste:) Har vært så mye slike "hint" på at jeg blir gravid.. Tegn kan man kalle det :) Men jeg får jo så store forhåpninger jeg da, er samtidig redd for å bli alt for skuffet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...