Gå til innhold

hva skal jeg ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt tom for ideer:) Noen som kan komme med forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ha poteter, gulrøtter, brun saus og ostesnitzel.. hehe.. passer jo ikke helt for en sånn varm sommerdag, men..

Har mer lyst på en god salat, eller noe med pølser...

Men det var vel ikke det du lurte på=)

Men ostesnitzel er godt da=)=)

Skrevet

her blir det kyllingsalat i stor skala regner jeg med

eneste som frister i varmen det

Skrevet

ja det er såå varmt her også så egentlig hadde jeg lyst til å grille til sambo kom hjem men er noe feil med grillen:(

Kyllingsalat er jo godt da i denne varmen:)

lager du en vanlig salat da og kutter opp en stekt kylling å blander i?

Skrevet

Hva med pitabrød, fylt med enten kylling el kjøttdeig? og salta og sånn da=) det er godt det=)

Skrevet

Vi skal grille i dag. Det er nydelig sol, så da orker ikke jeg eller Guben å stå inne å lage mat.

Skrevet

ja pita brød med fyll er noe av det beste han vet:=) hehe.. der sa du noe=) Får dra på butikken å handle inn, nå er det en som blir glad:)

Skrevet

lager salat med alt jeg liker oppi,så enten kjøper jeg ferdioppkutta kyllingkjøtt eller steker kyllingfiletog har oppi..og du..lager du salat så er følgende digg å ha oppi:

-oljedressingene til knorr som fåes på små poser med 3 i hver pk

-rosiner

-til kyllingsalat: hjemmelaga dressing av rømme,ørsmå eplebiter,litt karri,litt pepper litt sukker og litt salt/grillkrydder.la den stå litt til fargen er gul ca..nammis!!

nå fikk jeg ikke mindre lyst på kyllingsalat nei!

Skrevet

her blir det kjøttdeig og spaghetti;)

Skrevet

pølsegryte og med loff til her hos oss, alt for varmt til noe mere styr på kjøkkenet=)

kansje litt grilling i kveld...

Skrevet

Tror det blir grillet ørret på oss i dag. Pleier å bare ha salat til... synes det blir så mye med poteter o.l.

Skrevet

her blir det hjemmelaget grønnsaksuppe:) må ha noe lett til middag i denne varmen!

Skrevet

Her blir det grandis på oss. Samboeren leser ihuga til eksamen og jeg er selv trett og slapp etter jobb så vi tar det enklest mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...