Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Når jeg ser på kartet her inne så får jeg en gutt. Ser jeg på kartet på babyverden.no så får jeg en jente..... SÅ mye var det verdt altså.... :-)
mamsen å lillegutt Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 til meg stemte det som er på babyverden med begge to... det som er på barnimagen stemte ikke på meg..
prøvekluten+3små Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 det stemmer her inne på meg...samme gjør ringtesten...babyverden...*detmåjegsjekkeuther*
Joda, jeg vet best! Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Da jeg gikk med eldste, skulle jeg få jente nesten hele det ret der. Men eldste er gutt han gitt.
Joda, jeg vet best! Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Det stemmer visst det fødselskartet som er her. Der står det at jeg skulle få gutt første gangen, og det fikk jeg. Nå står det at jeg skal få jente, så vi får jo bare håpe at det stemmer. Ble første jenta i familien på 9 forsøk, (mine og mine brørdes barn)
bomper`n Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 ingen av de stemte for meg. nå står det at jeg skal få jente på begge, skal på ul til torsdag, så da får vi se;)
Miss L å di Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Begge kartene viser det samme på meg, men de er feil begge to. Men det gjør jo iiingenting!! :-D
meg med den lille i magen:) Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 vi får se om det stemmer på meg, skal få jente ut i fra begge kartene:) Stemte ikke forrige gang da:)
ana baroma Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Et av dem stemmer garantert på meg:) Siden det ene sier gutt og det andre jente. Så får vi se hva det blir;)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Vet ikke om dere har lagt merke til det, men det ene kartet sier at stemmer med 93 % (bim) det andre 99 % sikkerhet. Jeg ville trodd på Babyverden sitt.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 På bim sitt skal man jo ta utg.punkt i mors alder når barnet blir født, mens på babyv. når barnet blir unnfanget. Og DA sier begge to gutt på meg.. Prøvde først med unnfangelses-alder på bim og, og da ble det jente på bim, og gutt på babyv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå