prøvekluten+3små Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 noen som har vært og lukta på den? syns jeg lukta alldeles herlig jeg,så den ska nok mamma få handle med fra hellas til meg ja;o)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Åh..... Hellas...... *sukk* Vil egentlig bare sitte ute og slikke sol, men jeg har så fobi for veps/bie så jeg tørr ikke, sitter inne og glor... :s
prøvekluten+3små Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 jah...sukker jeg og...men tørr ikke hellas i år nei:o/ ikke som høygravid..sikkert ikke no særlig
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hehe.... LITT dritt om du skulle født der nede ja. Sikkert en papirmølle uten like! :s
prøvekluten+3små Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 papirmølla ville nok vært det minste problemet;o) hadde blitt stappredd om jeg måtte ha født der nede.,.hvertfall der vi pleier dra! hvilket er en øy med et landsbysykehus som minner mye om det man ser i europeiskereklamene..desverre vært der inne en gang,og aldri har jeg følt mer hjemlengsel for å si det sånn;o) nei du,ta en sniff på l'eau d'issey du,da blir det nesten syden *fnise*så holder vi oss i norden i år;o)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Okaaaayy...... :s Tror ikke jeg hadde takla sånt sykehus...... Hadde født på hotellrommet med mamma som "jordmor"!! Hahaha.... Men da skal jeg prøve den l'eau d'issey! Kanskje jeg får en ny favoritt!?! :D
prøvekluten+3små Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 hhha,nei nettopp derfor blir det ingen utenlandstur her i år nei;o)tar ingen sjanser;o)syden ligger der neste år og det:oD håper den lukter like godt på deg som jeg syns den gjør på meg da...skikkelig sommerhumør av den lukta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå