Gå til innhold

nye l'eau d'issey summer edition!


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært og lukta på den?

syns jeg lukta alldeles herlig jeg,så den ska nok mamma få handle med fra hellas til meg ja;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh..... Hellas...... *sukk*

 

Vil egentlig bare sitte ute og slikke sol, men jeg har så fobi for veps/bie så jeg tørr ikke, sitter inne og glor... :s

Skrevet

jah...sukker jeg og...men tørr ikke hellas i år nei:o/ ikke som høygravid..sikkert ikke no særlig

Skrevet

Hehe....

LITT dritt om du skulle født der nede ja.

Sikkert en papirmølle uten like! :s

Skrevet

papirmølla ville nok vært det minste problemet;o) hadde blitt stappredd om jeg måtte ha født der nede.,.hvertfall der vi pleier dra! hvilket er en øy med et landsbysykehus som minner mye om det man ser i europeiskereklamene..desverre vært der inne en gang,og aldri har jeg følt mer hjemlengsel for å si det sånn;o)

 

nei du,ta en sniff på l'eau d'issey du,da blir det nesten syden *fnise*så holder vi oss i norden i år;o)

Skrevet

Okaaaayy...... :s Tror ikke jeg hadde takla sånt sykehus......

Hadde født på hotellrommet med mamma som "jordmor"!! Hahaha....

 

Men da skal jeg prøve den l'eau d'issey! :D

Kanskje jeg får en ny favoritt!?! :D:D

Skrevet

hhha,nei nettopp derfor blir det ingen utenlandstur her i år nei;o)tar ingen sjanser;o)syden ligger der neste år og det:oD

 

håper den lukter like godt på deg som jeg syns den gjør på meg da...skikkelig sommerhumør av den lukta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...