Gå til innhold

Dere som har gått med hemoroider lenge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere følt dere ellers med hemoroiden bak der? Jeg har prøvd å få min vekk i sikkert 8 mnd nå- men nå mååå jeg ta den hos legen. orker ikke mer.

Men saken er at jeg har følt meg uggen å slapp de siste ukene uten noen andre tegn til sykdom. Er det pga hemoroiden eller?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter litt med disse hemoridene også. Men har ingen planer om å la legen se på de nei. Men jeg har laget isbiter som jeg har pakket inn i en vaskeklut og lagt på hemorifene. Det har hjulpet ganske bra.

Men jeg tror ikke hemorider kan gjøre deg slapp og uggen. Hemorider er vel strengt tatt bare en form for åreknuter.

Men lave hjernlagrer der i mot kan ha en slik årsak. Ta en tur til legen å ta noen blodprøver..

Skrevet

jeg dusjer etter hver gang jeg har vært på do og klemmer de tomme og dytter de langt opp i enden - så kniper jeg og prøver å holde de der hele dagen - men da kan jeg verken nyse eller fise .....

det hjelper faktisk

er iallefall ikke betente og vond lenger - au au

lurer på om jeg vil fjerne dem hvis de ikke blir borte etter en stund, men tror det bør gjøres når de ikke er vonde

Skrevet

Klager dere etter 8 mnd? Jeg har hatt det i iallfall 10 år... Fikk flere under fødselen da.. så de har jeg plages med i 7 mnd nå.. Er ikke like vondt som før nå da.. De første 6 ukene var det konstant kjempevondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...