summer85 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 vi har bestemt oss for at gutten i magen skal hete Jonas.... (så håper det passer på han da.. hehe) men vi vil nok antagelig ha 2 navn på han, ettersom gutten vår fra før har 2 navn..... men finner ingen navn som passer til Jonas... eller har funnet 2 da... Jonas André Ben Jonas (?) Noen som har forslag til oss???? PLIIS!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Tenkte på det samme selv i stad... Jonas er et av få navn samboer går med på, men finner ikke noe navn som passer til..
summer85 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 hmmm... ja da får vi håpe noen kan hjelpe oss litt da..... =)
Blomsterenglene Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jonas Antonio Jonas Aleksander Jonas Reneè Jonas Sebastian Noen jeg kom på i farten..=)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Tror det blir bare Jonas på oss, jeg. Om det blir Jonas da, haha.
summer85 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 R~I~K~A takk for fine forslag... vi har tenkt på Alexander.. men søskenbarnet til sambo heter Alexander, å han er bare 3 mnd eldre enn Sønnen vår, har mye kontakt med de.. så synes det blir litt dumt.... Sebastian heter gutten vår, så det blir jo uaktuelt det å..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jeg tenkte på Jonas Andrè da jeg så overskriften din.. Men selv synes jeg navn gjør seg best alene, altså bare Jonas )
Vipsenmamma Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Jonas Edvin Jonas Tormod Jonas Eivind Jonas Martin Jonas Arthur Jonas William Jonas Fredrik Jonas Kristian Jonas Tarjei Jonas Eirik
Føken siruppsnipp Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Syns ditt eget forslag er fint jeg: Jonas Andre
tvilling73, 05/07 Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Enig med Jonas Andrè viss du først skal ha to navn.. Skal dere bruke begge to eller er det bare for å ha en annen mulighet? Jonas Olai Jonas Mikal Nils Jonas Vi har kun ett fornavn på vår jente, men blir nr to gutt så får han to navn, der det første er på 3 bokstaver og det siste 6 bokst. Vil ikke ha for lange navn, de skal jo skrive de selv på skolen.. Vår har 2 etternavn også, så 3 navn er jo nok.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Vet om en som heter Jonas Olai.. det syntes jeg er fint :-)
piano♫ Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Bare Jonas er finest, synes jeg. ...men jeg har jo en Jonas selv ;-)
snuppelure 74 Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 du har jo allerede fått det flotteste alternativet vennen hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå