Tulletutta Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Han knepte på hofta om meinte det var noko muskulert så eg må kommer til behandlinger for å bygge opp musklaturen rundt hofta.. he he blir vist dyrt dette. Men kor inni helvete så vont det var. Trudde ikkje det gjekk ann det var jo rein tortur når han hadde knept sånn at det blei litt betre så flytta han så vart det jo like vont..
litakine og Theodor Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 bare husk at du får frikort for fysioterapi hvis du har brukt over 2500 i egenandeler der....
Tulletutta Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 ååå?? er privat fysio, for den som fekk støtte var det 5 mnd vente tid hos og det hjelper ikkje når desse plagene kom mest etter at eg vart gravid.. er ikkje BT.
litakine og Theodor Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Dette gjelder fysioterapi enten du er gravid eller ikke. Skal vel gjelde det der uansett om det er privat eller kommunal, men du må vel kanskje legge ut over de 2500. Det er jeg ikke helt sikker på. Men spar på kvitteringene
Tulletutta Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 jepp det skal eg gjere veit du.. har ikkje betalt i dag då eg ikkje hadde kontanter med meg.. skal betale neste gang..
litakine og Theodor Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 spør fysio hvordan det der fungerer neste gang du har time.... han vet sikkert mer enn meg
Moder'n-2 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil, er det slik at fysioterapeuten må ha en avtale om refusjon fra trygdekontoret. Det tror jeg ikke alle fysioterapeuter har. Forøvrig ville jeg ringt rundt til flere terapeuter og spurt. Jeg måtte ringe til flere her i Oslo før jeg fant en som hadde mulighet til å ta meg inn samme uken jeg ringte. Og, ja, han har en slik avtale med trygdekontoret, så det ER mulig.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 det er ikke bekkenløsning du har da? hvis du har bekkenløsning med gangvansker så er fysioterapi gratis.
Tulletutta Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 bor på ein veldig liten plass så det er han med 5mnd vente tid eller han som eg kunne få etter tre dager.. teit at han ikkje har den støtten men det kan jo hende eg kan få det refundert alikevel. det skal eg se om eg klarer å finne ut av..
Tulletutta Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2007 Nei er ikkje bekkenløsning mente han det er heller ikkje bekkenlåsning..
litakine og Theodor Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 men altså, du får ikke refundert noen ting før du er over 2500 kroner da. Og det er ganske mange behandlinger det altså.
Tussa og Sofie Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Du får ikke refundert dersom fysioterapeuten er privat. For at egenandelskortet skal ha noe for seg må behandleren få tilskudd fra det offentlige for å drive. Privat er helt og holdent uten refusjonsavtale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå