Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 De tablettene man kan ta når man har laktoseintoleranse, tror du et stort barn kan greie å svelge dem? Hun er 6 år, nærmer seg 6,5. Det hadde vært litt ok i forbindelse med barnebursdager osv. så kan hun spise det samme som de andre. Og må de rett før måltidet?
It's all about me Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 De som kjøpes i Norge som heter Kerutab ser ut som Paraset og helt greia å svelge, kan jo dele dem også. De som kjøpes i Sverige og heter Lactrase er kanskje litt større men er kapsler og da glir lettere. Geniale tabletter som gir et normalt kosthold til de fleste.
It's all about me Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Oj, glemte en tiing. De må tas rett før, under eller etter måltidet for å virke best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå