silhah og emilie Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 ikke akkurat opskrift men kan prøve en pakke kjøttdeig (ca 600 gram) et glass tacosaus eller pose for å ha i kjøttdeigen en pose nachos ost stek kjøttdeig og tilsett den sausen du vil ha legg kjøttdeigen i en ildfast form ha over nachosene strø masse ost over stek i ovnen på ca 250 til osten er smeltet kan også ha oppi mais osv etter hva du liker og du kan legge halvparten av kjøttdeigen, så nachochips og ost, så tar du resten av kjøttdigen oppå, nachochips og ost:) altså flere lag bare fantasien som stopper:)
summer85 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 slik gjør jeg det: stek en pakke med kjøttdeig, ha på taco krydder. la det surre til det blir ferdig.. så tar du en ildfast form, legger på masse nacho chips, kjøttdeigen oppå der.. så har jeg på noen "dæsjer" med taco saus, løk (enten i skiver eller i biter), masse mais og masse revet ost på toppen. steker det på 225 grader i varmluft i ca 10 min...(til osten er smeltet, og er blitt litt brun) serveres med Rømme.. (sambo vil heller ha dressing)
Bruble Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Når vi lager det tar vi Chipsen i bunnen, kjøttdeig med egnet krydderier oppå, og ost oppå der igjen... For litt xtra smak kutter vi opp jalapenos og legger på toppen der igjen.
Sjokoholikern Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Det er kjempegodt med stekt løk, sjampinjong, jalapenos og paprika innblandet med kjøttdeigen ) Trenger ikke tacokrydder , bare et lite lag med salsasaus også. sånn legger jeg lagene: nachos ost kjøttdeig + stekte grønnsaker salsa saus nachos ost Eller er det enchilada du mener? Sånne taco-lefser gratinert i ovnen? da bare fyller du overnevnte ingredienser i lefsene og legger sidevis på langs i en langpanne og heller litt hvit saus med ost i på toppen. Bruk tacokrydder istedenfor salsa ;o) Nam!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Neida, mener nachos. Men enchiladas hørtes digg ut det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå