Gå til innhold

Hemmelig barnevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er alle mailene sendt ut.

Husk å sende oss bekreftelse på at dere har mottatt mailene og registrert hvem dere er hemmelig barnevenn til.

Lykke til - dette blir moro :)

Hilsen ka-ping og rødhette*

PS: Hvis dere ikke finner mailen fra oss i inboxen, sjekk spam'en deres. Forrige runde havnet den i spam-filteret hos noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HMM.. Et kvarter, og min har ennå ikke kommet.. Er mailsystemet også sløvere i sola?

Skrevet

hmm.. kommer ikke noen mail her altså..?

Skrevet

du har sjekket at den ikke har blitt tatt av spam-filteret?

Skrevet

ok.. har sendt sms til ka-ping og sagt ifra. Vi fordeler halvparten hver, sånn at vi selv kan delta uten å vite hvem som får oss - og hun som ordnet til deg. Derfor må jeg vente på svar fra henne, i tilfelle det er lillegutt du er hemmelig barnevenn til *knis*

Skrevet

thihi... i så fall skal jeg ikke si et ord ;-p

Skrevet

hehe

Beklager at det kan ta litt tid, ka-ping er en smule opptatt idag. Men du skal få tilbakemelding så snart som mulig!

Mailen ble sendt til adressen du selv sendte fra.

Sjekk mailen din i løpet av dagen, både inbox og spam, og si fra hvis den dukker opp.

Skrevet

Ja, det er visst en del som skjer hos henne for tiden, så jeg bare venter jeg. Kan følge med om hun kommer på msn også :-) Det ordner seg nok! Er bare så spent :-p

Skrevet

Hun har reist til begravelsen, så hun kommer vel ikke på nett før hun er hjemme igjen vil jeg tro.

Hun skrev at hun TROR det ikke er meg du er hemmelig venn til, så jeg kan gå inn på mailen og prøve igjen. Ellers får vi finne alternative løsninger.

Skrevet

sjekk postkassa di her på dib

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...