Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Var på ultralyd i dag,og fikk ny termin! 19 desember :-) så er 12 fullgåtte uker i dag! Han syntes også han så hvilket kjønn det var, men var VELDIG usikker, for jeg er så kort, (han er spesialist og har veldig godt ul. aparat) og han syntes han så en jente :-) er overlykkelig jeg :-D
2 søte små:-) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer! Jeg var 12 fullgåtte uker i går, termin 18 desember. Så spennende med ul da, jeg skal på onsdag og gru/gleder meg. Har allerede vært på 2 ul, grunnet MA forrige gang. Lykke til videre:-)
♥lurelure♥ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Hei og velkommen!!! Husker deg godt fra bli gravid!!! (du hadde ganske mange pper??) (nå_erre_ faen_ meg_ min _ tur???) Jeg henger på bligravid fremdeles innimellom med en gjeng fast på tråd, så jeg kikker litt der innimellom:) Lykke til her inne da, så flott at det ser bra ut på ul!!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Det stemmer det :-) er meg :-) hadde 15 pp bak meg før det gikk. Jeg henger også litt igjen på bli gravid. er så god stemning der... håper det er det her inne også :-) Husker deg veldig godt :-) het du ikke beredt for bebi eller noe slikt? *tenke* husker deg ihvertfall :-D lykke til du og
attpåklatt!! Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Velkommen velkommen!! Og så spennende å ha termin så nærme jul.. hehe! Lykke til videre!!
Serial mom Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Velkommen hit! Husker nicket ditt:-) Holdt på i 2 år,så vet hvor deilig det er å endelig komme videre! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå