Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Mamma ringte idag morres like etter at jeg leverte sønnen min i bhg, og sa at broren min har havnet i en bilulykke. Kræsjet med en elg igår kveld. Var nettopp og besøkte han. Legen holdt han i koma, for han har brudd i hele ansiktet, og ville ikke at han skal røre så mye på seg. Dessuten hadde han mye smerte. Så nå er han inne til opreasjon. Det vil ta opptil 6-7 timer. Vi skal tilbake til sykehuset når dem ringer.
snuppelure 74 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Huff så forferdelig da Håpe operasjonen blir vel lykket og at broen din blir i fin form igjen snart Mange varme tanker og klemmer fra
FrøkenSprøken Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Nå begynte jeg faktisk å grine! Huff, synes så fryktelig synd på deg og dine! Vil bare gi deg en god klem, og minne deg om at legene har blitt såååå flinke, så de klarer å redde folk ut fra de verste situasjoner. Ta en dag av gangen, og ta deg tid til å være trist!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Takk alle sammen. Hjelper mye med trøsten dere gir. Jeg er her inne nå for å ha noe å gjøre til dem ringer. legen er veldig optimistisk, men dem kunne ikke love noe. Og det skjønner jeg.
imsdal med julesmak Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Huff så leit! Håper alt går bra! *klem*
summer85 Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 uff, så utrolig fælt! håper alt går bare bra med han!! Sender over en stor og varm klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå