Gå til innhold

Ikke i form idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg kvalm, vondt i ryggen og det murrer hele tida. Har vært på do to ganger til nå.... Har hatt det sånn som nå av og på den siste uka, men ikke så ille som idag. Jeg har 19 dager igjen til termin og er lei!!!!

Spiste en saft-is og det hjalp litt mot kvalmen der og da, men nå som isen ligger trygt i magen, er kvalmen tilbake igjen.

Prøver å vaske siste rest av klær nå, og rydde litt. Men det er nok ikke mye jeg orker å gjøre i dag, gitt. Får sette meg ut i sola og prøve å lese og slappe av.

Flere som har det sånn som meg nå på slutten? Noen gode tips til denne kvalmen? Har prøvd kjeks og cola uten hell....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det sånn jeg og- selv om det kankje ikke er noen trøst. Alt er bare blæh! Fikk bare halsbrann av cola, og av å ligge- så jeg sitter nå her da og ser på et rotete hus. Isj.

Skrevet

Æsj, det er så kjipt. Er heldigvis ikke plaga med halsbrann...

Jeg tror jeg må bare la vær å henge meg oppi rotet. Like greit å forberede meg på det. Blir nok ikke lett å holde det ryddig og ordentlig når lillegutt kommer. Men denne kvalmen da!!!! ÆSJ! Det er så ille....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...