Gå til innhold

Andre som har parkert bilen for godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis er det jeg som kjører mest bil av oss, henter og leverer ungene i barnehagen (ca 10-15 min hver vei på smale og svingete veier), tar turen på ca 1,5 time til byn osv. I det siste har min mann levert ungene til barnehagen slik at jeg skulle få sove litt og jeg har hentet dem. Ikke noe problem selv om det er ubehagelig å kjøre bil mot slutten så klart. Men, så er jeg begynte med skikkelige maserier/harde kynnere og jeg fikk en slik en da jeg hentet småttisene på fredagen og hjelpes det var ekkelt! Magen var så ekstremt hard og spent at jeg faktisk ikke klarte å flytte foten, så hadde det kommet en bil der og jeg måtte ha bremset (er ikke plass til to biler i bredden) så vet jeg ikke om jeg hadde klart å flytte foten bort til bremsen engang. Fortalte om episode til min mann og vi er begge helt enige i om at jeg nå har kjøreforbud frem til fødselen er over. Men det er veldig kjipt da! Føler meg helt handicappet uten bil, kommer meg ikke noe sted liksom (er lite med buss og ingen taxier her vi bor). Andre som har måtte gi opp bilkjøring her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det hørtes kjipt ut...

Hadde jeg hatt det slik hadde jeg nok stoppet jeg å ja..

Men hos meg går det bra ennå...

Forrige uke kjørte jeg 120 mil jeg :o

Tur/retur Gjøvik-Ålesund... Pluss masse annet... Gjøvik/hokksund tur/retur blannet...

Jeg kjører MYE bil uannsett...

Stedattra mi bor i Spydeberg, så er jo 16 mil HVER vei og hente henne også...

Men nå har vi faktisk begynt og møtes litt i oslo igjen og det er godt!!!

Skrevet

Har ikke gjort det, men skulle gjerne gjort det!! :P

Er så tungt å drive å gå inn og ut av bilen så jeg blir helt matt.... Hehe...

Verste er å sette seg inn i bilen, må bare sikte meg inn og velte inn bak rattet... ;P

Skrevet

jeg burde kanskje parkere bilen til jeg har født. og kanskje vente enda litt til til ammetåken har forsvunnet også. klarer meg fint på veier jeg har kjørt mye da går alt automatisk. men jeg er i tjukkeste hormontåken, så jeg er jo helt borte i hodet når jeg kjører. det er litt sånn: oj hvor kom den bilen fra? den burde jo jeg sett for 5 min siden. ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...