Gå til innhold

Barnepass/barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har mennesker rundt seg som stiller opp som barnevakt, eller som evt. tilbyr seg det selv uten at du så mye som har hintet bitte litt om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. vi har det:)

Skrevet

Nei vi må alltid spørre, syns det er litt ubehagelig jeg da:(

Skulle gjerne ønsket at besteforelrene kunne ha spurt litt ofterer, men det ahr de alldri gjort.alltid vi som må spørre. Men nå har vi sluttet å spørre noen.

Skrevet

Her spørres det i hytt og pine :)

Svigers er litt mer reservert, men vi har sagt til dem flere ganger at de bare må si ifra om de vil passe..

Skrevet

Vi må spørre. Ca annenhver måned kanskje. Jeg bruker mye barnevakt når jeg skal på jobb,så jeg bruker de liksom opp på det.....

Skrevet

Mamma er veldig opp og ned. Hun spørr meg alltid når jeg ikke har behov, mens når jeg skal jobbe kveld eller helg så kan de kanskje ikke. Men jeg får mye hjelp, så skal ikke klage.

Pappa må jeg spørre. Barna har ikke sin fars familie i Norge så det sier seg jo selv at vi ikke ser de så ofte.

Skrevet

Ser vi ikke er helt alene om manglende barnevakt tilbud. Synes det er så vanskelig å spørre andre når jeg vet at dem også jobber fullt og har unger som krever sitt.

Svigermor og svigerfar tilbyr seg aldri å passe, og når svigermor en skjelden gang blir spurt så er det jo aldri snakk om overnatting. Da kommer hun hjem til oss, og det er heller ikke ofte vi spør henne.

Minsten er 17 mnd. og har til nå sovet borte to netter og vi har hatt barnevakt eller 3-4 ganger noen timer pga. begravelse, konfirmasjon eller en fordi vi har spandert på oss en liten tur ut og spise.

Har bare såååå lyst på en hel helg uten unger. DET hadde vært deilig. Mest sansynlig hadde vel ungene vært i tankene mine hele tiden..

Skrevet

Amen, ikke mye hjelp å få her i gården heller, så nå spør vi omtrent aldri lenger. Tenk hva en romantisk helg borte bare med mannen kunne gjort for forholdet? *drømme*

Skrevet

Vi har besteforeldre og onkler og tanter som sier vi bare må spørre om de kan passe, så da hender det vi gjør det :) Den første vi ringer sier alltid ja, så foreløpig har vi i grunnen et luksusproblem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...