1+1=2+1+x Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Det er folks trang til å leke eksperter som ruver føler jeg. Folk sier: " å så stor du er - må mins være tvillinger!" "Ser at du skal får jente - du har jentefasong" " "Ser at du skal få gutt - du har guttefasong." "Ja, nå har magen din synket - hode har nok festet seg på deg" (noe det ikke har) "Hva? Sier jm at du kommer til å få en baby på nærmere 4 kg? Var helt sikker på at du skulle få en på 3000g og 48 cm jeg..." "Jeg trodde du sa at babyen pleide å bevege seg til den sangen -det gjør den jo ikke" (ehh...jo jeg kjenner det!!!) Herregud! jeg blir gal av alle bedrevitere der ute. grrrrrr....
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jepp, helt enig. Noen ganger kan det virkelig toppe seg!!! Har en svigersøster, som faktisk ikke har barn, men allikevel vet alt om sv.sk og barn. Vi har en datter på 15 mnd som hun tror hun kan bestemme over... Dette gjør meg fullstendig gal!!!! ARGH!!
@nne p@ l@nne Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Huff det er ikke lett. Men etter to svangerskap (er nå i mitt tredje) der jeg irriterte meg over alt hva andre måtte si og mene om meg og mitt svangerskap, ble jeg selv livredd for å snakke med gravide i til felle jeg sa noe galt!! Hva er liksom greit å si da?? Nå tenker jeg heller at det meste er sagt i god mening. Har foreksempel en far som sier til meg hver gang han ser meg "neimen så feit du har blitt" Har nå etter noen år (treg som jeg er) Funnet ut at han sier dette, fordi han tror at det er en hyggelig ting å si til gravide:-)
MAHG Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Uff ja, søstra mi la på seg ganske mye i sitt svagerskap (30 kg), så nå sitter hun og snakker om hvor store VI er når vi går gravide. Å snakker om hvor liten mage en vennine av henne har. Til opplysning har jeg bare lagt på meg 12 kg og har bare en uke igjen og føler meg ikke stor. Jeg føler meg ganske fin og ja, jeg har en stor mage men det er det. Skjønner ikke hvorfor det er slik at hun skal samenligne sitt svagerskap med mitt! For det om hun har dårlige erfaringer med det å gå gravid skal ikke hun gå å legge ting over på meg. Blir jo slik at jeg tror på det til slutt når jeg får høre det hele tiden .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå