Mild, Marcus & Mille Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Skrev et innlegg her i går angående prevensjon og nå har jeg lest litt på nettet da. Hehe, og den eneste prevensjonsformen jeg har kommet frem til at jeg kunne tenke meg er nok egentlig p-stav (ut ifra det jeg har lest da). Må jo være så utrolig deilig å slippe å tenke på prevensjon i det hele tatt Bare sette den inn, også ferdig! Noen som har erfaringer?
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Ei venninne av meg måtte ha den, for det var det eneste alternativet for ho siden den var fri for hormoner eller no sånt..... Blodpropp lå oxo i familien hennes, og p-staven øker visst ikke faren for blodpropp.... Ho fikk den satt i overarmen, på innsiden av armen om du skjønner... Den kunne visst sitte inne i tre år...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 har flere venniner som har p stav og er fornøyd me den, untatt en av dem, hennes p stav forsvant 8 cm lenger opp i armen etter at hun hadde fått satt den inn, så hun måtte ut med den igjen=/ sitter der i 3 år og prisen mener jeg var ca 1500 kr, er liten som en fyrstikk og har blå farve=) legen lager en litte snitt i armen og setter den inn, samme greia når den skal ut..
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Venninna mi fikk den inn med en sprøyte..... Sier ho vaffal....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå