Kristi*trebarnsmor* Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Litt sent innlegg dette, men nå er iallfall gutten endelig ute! 22. mai dro vi til Ullevål for å bli satt i gang, 12 dager over termin. Blir ikke noe lang fødselshistorie dette, men fikk modningsgele kl 12 og beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke kom til å føde dette døgnet, men at de kanskje kunne ta vannet dagen etter. Jeg var da helt umoden. heldigvis tok jordmoren feil, og fødselen startet av seg selv den samme dagen. Kl 02 ble jeg flyttet over til en fødestue (lå først på et venterom) og fikk epidural (aaaahhhh!!!!! deilig!!!!) og kl 9.28, 23. mai var den lille store gutten vår ute Han måtte ha hjelp med sugekopp fordi hodet sto litt skjevt, men ellers gikk alt bra. Han veide 3968g og var 52cm lang. Nå har vi vært hjemme i 8 dager, og koser oss! Lykke til alle dere som skal føde, det går bra, og er helt fantastisk når det er over!
meg med den lille i magen:) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 gratulerer masse, bra at du endelig fikk føde da:)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Endelig kom han! Gratulerer så masse med gutten! :-)
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 gratulerer... også på burdagen min da^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå