fleXibel Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 at ei bestemor knapt legger merke til barnebarnet sitt som hun ser 4-5 g i året når hun er på besøk?? at hun bare setter seg på yttertrappa og skravler med ei anna ei mens barnebarnet løper rundt (noe bestemoren ikke har sett så mye ta) og ler og skravler (noe bestemoren ikke har hørt så mye av) og ikke engang orker å komme til plenen bare for å se på barnebarnet sitt...da hun vil vente til bestefaren har kommet hjem med nesespray til henne fordi hun kan ikke "fungere" uten nesespray??? Er det normalt??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Ehm... Vil ikke si det nei Trist at det er sånn da!
monztah Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Vel, høres kanskje ikke så normalt ut, men så er det vel sånn at man må ta besteforeldrene som de er, normale eller ikke ;-). Jeg har i hvert fall måttet akseptere at mine foreldre ikke vil bytte bleier på snuppa, men det gjør farmor gladelig! Sånn er det vel bare.
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Forventer hverken barnepass, bleieskift, mating eller penger eller noe annet enn at de skal legge merke til barnebarnet sitt og evt delta med henne de få gangene de ser henne..
monztah Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Såklart du forventer det - og det jeg mente var vel egentlig bare at du ikke kan gjøre så mye med at bestemor er slik hun er - dessverre. Du får håpe hun engasjerer seg mer etterhvert.
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Tviler hun gjør det... Hadde vært koselig om hun hadde gjort det, men jeg tviler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå