Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 jeg begynner min 30 uke i morgen:) men rett som det er får jeg spørsmpål om jeg er 4mnd på vei??? jeg er jo sååå liten og kan da umulig være 7mnd?? må jo le litt, for jeg har tross alt gått opp 20kg, og velså det.. men jeg har igjen fått alt annet enn mangen, skulle en tro, selv synes jeg magen min er kjempe stor. =P sf målene og alt er gjennomsnitllig, og greier, så en skulle jo ikke tru jeg var så liten alikevel??? senest i går kom det komentar :jeg skal bli bestemor i september og hu er da mye større enn deg, nesten hånlig... nesten litt frustrerende=P
VinterSol+2 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 drit i dem. uff, jeg får dem hele tida jeg. men jeg pleier å svare noe sånt som; "nei, magen min er akkurat så stor som den skal være den" "har så godt fødebekken vettu.." osv Da blir folk som regel litt forlegne, og så prøver de å komme med en tydelig positiv kommentar etterpå. verdt å prøve!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Åååå! Jeg er såå lei av sånne folk!! Frekke folk som kommer og skal mene og kommentere fordi de liksom har såå peiling!! Vi er forskjellige! Alle er det og takk og lov for det!! Du har da jevnlig kontroller hos lege/jm og ligger på normalen så da kan det vel bare gå å putte en sokk i kjeften...... Huff...bra jeg er alene hjemme i dag..er littebitt hormonell.. Du er nok FLOTT!!
Moonflower Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Får akkurat de samme kommentarene jeg også. Men JEG ser at magen har vokst og vet jeg ligger helt på normalen med mål og vekt, så da kan det i grunn være det samme hva folk syns om størrelsen min hehe
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Får slike kometarer hele tiden, nå svarer jeg bare at jeg har litt høyde å fordele det på. Møtte ei jm jeg hadde til jm-samtale i forige sv.skap (kjenner henne litt fra før). Da jeg sa hvor langt på vei jeg var, sa hun du bærer barnet kjempe fint denne gangen også. Du er heldig som bærer så tett intil kroppen. Vær stolt av den magen du har, så lenge babyen vokser som den skal, må vi prise oss lykkelige over å ha mer bevegelighet enn alle de med kjempe mager. Du er heldig som har liten mage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå