Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 at alt er greit. Rett før jeg begynner å tute her..
@nne p@ l@nne Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Lykke til!! Håper du kommer glad og fornøyd hjem igjen:-)
meg med den lille i magen:) Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Lykke til, håper at det er falskt alarm...........
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Krysser pølsefingrene mine for deg og baby:) Alt er sikkert bra!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Alt var greit:) Han lå med ryggen til,så det var derfor jeg ikke kjente noe bevegelse. *letta* Er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Når jeg gikk fra sykehuset(og resten av dagen forsåvidt) har han gitt klare tegn på at han har det greit;) Skulle nesten tro han ble irritert på meg fordi jeg var nervøs,for en halvtime etter jeg gikk fra sykehuset sparka han meg hardt i blæra flere ganger.. Thihi.. Ikke behagelig men;) Og han gav meg til og med kynnere på kjøpet. Så her er alt i skjønneste orden!!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Ja,han er en skikkelig ramp;) Men var godt å få sjekka at alt var greit... Er sikkert overnervøs som førstegangs men.. Så lenge jeg ikke løper ned føden,så regner jeg med det er greit:)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Huff, jeg har ikke fått skjekka innom før nå jeg, så jeg har faktisk tenkt på deg i natt! Tok mjo så lang tid før du svarte:) Godt å høre at det var bra med små'n:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå