Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Min stedater ble konfirmert. Og da det skulle tas bilder ute av konfirmanten, var jeg ikke ønsket. Det var min egen far som tok bildene bl.a. og endel andre.. Da min stesønn konfirmerte seg for 2 år siden, var det en selvfølge for både min mann og guttens mor at jeg skulle være med. Det var faktisk hun som forlangte det. Vi har et utrolig godt forhold.. Hva med nå da?
Ikkelektuell Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Tror ikke du trenger å ta det så personlig. Noen synes det er greit med steforeldre på slike bilder, men det er ikke vanlig praksis etter det jeg vet.
AnnCoglillepinky=) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Værste jeg har hørt...hm.. Sa de til deg at du ikke fikk være med da? Er ikke så mye jeg kan si, men siden du føler deg såra så burde du jo ta det opp med dem. Spørre hvorfor. I alle fall når de var helt omvendt for to år siden! De har vel sikkert en forklaring på det, og det kan kanskje være litt enklere å godta hvis man får det forklart? Eneste rådet jeg kan gi deg.... Også kan du få en klem da
ana baroma Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hvem var det som sa at du var uønsket? Dersom det ikke var mor eller far evt konfirmanten, så blir det jo teit at andre skal blande seg oppi det:/ Hva som er vanlig og brukelig må vel bli opp til hver enkelt familie:) Men hev deg over det, og forsøk å glem det... Ikke alle skjønner at man kan ha et godt forhold til exer og yer. Her i bygda kreves det nesten at mor til stesønnen min og jeg skal hate hverandre:))
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Min mann og moren vill ha meg med. De trodde noen skulle ta bilder litt senere.. Og at alle skulle være med da. Men neida..Det var min egen far som sa nei.. Og siden ingen tør å si han imot, ble det sånn. Litt trist da. Siden jeg har et så godt forhold til min stedatter. Hadde ønsket et bilde av oss..
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Litt klønete skrevet. Min vi bruker privat fotograf bilder til bl.a takkekort..osv.. Og vi skulle det nå også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå