Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 vet man ikke skal klage på været, men blir helt tullerusk av å være ute..helt jøvlig varmt..aaahhh stakkars dere som er høygravide..puuuh noen tips til hva man kan drikke eller gjøre for å ikke bli svimmel ute nå?
KariMari Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Mulig jeg skal være glad for å sitte innesperret på kontoret mitt idag...? Næh...forressten, jeg vil HJEM og uuuuuuut!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jeg bøtter nedpå med vann i massevis. Tror faktisk te er noe av det lureste man kan drikke i sånn varme dersom man liker det (ikke vanndrivende teer da så klart) fordi da trenger ikke kroppen bruke energi på å varme opp væsken den får i seg slik den gjør når man drikker noe kalt. Ellers tenkte jeg å sitte meg ut litt snart og bare stappe føttene oppi det relativt kjølige vannet i ungene sitt plaskebasseng, det hjalp utrolig godt i går. Anbefales!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Hyyyyysj.........ikke klage nei:-) Men drikk mye vann om du er svimmel, men ikke iskaldt. Heller romtemperert, selv om det ikke smaker digg. Ha oppi noen dråper lime eller sitron, for smakens skyld:-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 For en gangs skyld må jeg si meg enig med deg mamma25. :-) Jeg holder på å forgå, men unner alle som klarer å nyte det at det endelig er sol og sommer! :-) Personlig så klarer jeg nok ikke å nyte det før vi kommer ut i august. Pust og pes!
smakk Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jeg koooooooooooooser meg ) Hold deg i skyggen, drikk nok vann, spis kald vannmelon og ha ev. en våt klut i nakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå