Gå til innhold

det er altfor varmt ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet man ikke skal klage på været, men blir helt tullerusk av å være ute..helt jøvlig varmt..aaahhh stakkars dere som er høygravide..puuuh noen tips til hva man kan drikke eller gjøre for å ikke bli svimmel ute nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg skal være glad for å sitte innesperret på kontoret mitt idag...? Næh...forressten, jeg vil HJEM og uuuuuuut!

Skrevet

drikk farris :) ta på deg en solhatt!

Skrevet

Jeg bøtter nedpå med vann i massevis. Tror faktisk te er noe av det lureste man kan drikke i sånn varme dersom man liker det (ikke vanndrivende teer da så klart) fordi da trenger ikke kroppen bruke energi på å varme opp væsken den får i seg slik den gjør når man drikker noe kalt. Ellers tenkte jeg å sitte meg ut litt snart og bare stappe føttene oppi det relativt kjølige vannet i ungene sitt plaskebasseng, det hjalp utrolig godt i går. Anbefales!

Skrevet

Hyyyyysj.........ikke klage nei:-)

Men drikk mye vann om du er svimmel, men ikke iskaldt. Heller romtemperert, selv om det ikke smaker digg. Ha oppi noen dråper lime eller sitron, for smakens skyld:-)

Skrevet

For en gangs skyld må jeg si meg enig med deg mamma25. :-)

Jeg holder på å forgå, men unner alle som klarer å nyte det at det endelig er sol og sommer! :-)

Personlig så klarer jeg nok ikke å nyte det før vi kommer ut i august.

Pust og pes!

Skrevet

Jeg koooooooooooooser meg :o)

Hold deg i skyggen, drikk nok vann, spis kald vannmelon og ha ev. en våt klut i nakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...