Gå til innhold

Har tatt av meg ringene..*snufs*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjente jeg at fingrene begynte å hovne opp så da tør jeg ikke ha ringene på lenger.. Er litt trist å ikke ha på seg gifteringen, kjenner jeg.. Har den i et kjede rundt halsen, da, men det er liksom ikke det samme.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte ta den av forrige uke jeg også... Blir liksom så tomt på fingeren der :(

Skrevet

m-m.. det har jeg også gjort =/

tar liksom bortpå der hele tiden som jeg er så vant med, men så er det ingen ring å fikle med der...... trist......

Skrevet

Jeg måtte og ta den av forrige uke. var såvidt jeg klarte å få den av med krem og hele pakka. Så var enten ta den av og henge den rundt halsen eller kanskje måtte klippe den av senere. Men det er ganske tomt på fingeren nå ja =/

Skrevet

Har også tatt av meg forlovelse ringen...men det er en stund siden...har så mye vannn ikroppen..di pølsefingran..jada=)Sitter å lurer på hvor den er nå?La den på en trygg plass..men klarer ikke å koble kor det hva?hmmm

Skrevet

Tror ikke jeg får av min, uten å måtte kutte fingeren eller ringen...

Fingeren er ikke blå enda...

Skrevet

tatt av min jeg og..og jeg er ikke så langt som mange av dere ser jeg,men nå som det er så varmt så tørr jeg rett og slett ikke ha den på lengre! hengt ed i et kjede rundt halsen jeg..men rart er det med det hvite merket på fingren ja..og ingenting å tromme i bordet med liksom..

Skrevet

Måtte ta av min for mange uker siden, jeg...

I uke 24 eller no.

Har ennå ikke vennet meg til det, og jeg som er nygift og greier... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...