Mockanin Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Skjønner ikke hvordan det er mulig, men jeg har rett og slett for lite timer i døgnet. Rekker ikke over alt jeg skulle ha gjort. Når jeg kommer hjem kl. 17.30 etter å ha hentet minsten hos dagmamma så har jeg fullt opp med å ta meg av han frem til kl. 20 når han legger seg. Samtidig vasker jeg tøy, rydder inn matvarer etter å ha handlet, lager mat til minsten, forsøker å brette tøy, leke med han, henge opp tøy, rydde litt, sette på en maskin tøy til osv. osv. Så skal det spises middag. 2-3 ganger i uka har 12 åringen fotballkamper og da forsøker jeg å få vært med der også. På toppen av det hele skal jeg også trene... NOT.. det har jeg ikke tid til. Når kvelden kommer og minsten har sovnet er kl. som regel 21 og da er jeg så sliten at jeg orker ikke tanken på å trene. Mannen jobber mye og hjelper litt til hjemme. Er som regel han som lage middagen til oss. Har så innmari lyst på noen timer for meg selv også, gjøre mine ting. Hvordan får dere tid til ting? Synes jeg stresser rundt hele tiden.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 hmm..nja..jeg har tid jeg..når babyene sover..selovom de ikke sover så mye lenger..men hvis jeg ikke får gjort noe en dag så lemper jeg de over til samboer også får jeg gjort det=)
Gjest irismor Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Oi hørtes ut som det er full fart hos deg hele døgnet. Vi har ikke blitt rammet av tidsklemma enda og jeg håper det blir lenge til. Er så heldig at svigers og mine foreldre passer snuppa innimellom så det blir tid til meg, gubben og oss. Men vi har jo kun snuppa på 1 år så det er vel en stund til det blir all slags hobbyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå