Gå til innhold

Lammeskinn

AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke å dy meg og kjøpte et flott lammeskinn på foreldre- og barn messa i går. :0) veldig fint og mykt. Skal man gjøre noe med det før bruk? Har hengt det ut på verandaen til lufting, men når jeg rister litt på det flyr det masse hår rundt.. Kan da umulig være bra for babyen med sånne løshår..? Er det viktig å riste det godt eller hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du kjøpt langhåret skinn da?? Har aldri hatt problemer med at det fyker løshår!! du kan jo kanskje kjøpe deg en sånn skinnbørste, metallbørste, for å gre ut de løse hårene evt! Jeg har ikke gjort noe med skinnene før bruk! Men jeg har kjøpt korthårete skinn!

Skrevet

synes ikke det var spesielt langhåret, men.. kan jo hende det er det..hehe. Får sjekke litt. Virker uansett litt varmt nå på sommeren synes jeg. Har ei venninne med en to mnd gammel gutt og hun bruker skinnet i vogna, men synes han virker litt varm til tider nå..

Skrevet

Skinn er jo varmeregulerende da, så d er faktisk anbefalt å bruke om sommeren og, fordi d da skiller bort varmen, og babyen får d behageligere...Men vet og om flere som sier d virker som om babyen får d varmene av å ha d der...Men tenkte jeg skulle prøve m skinnet først jeg da, og hvis bebisen blir altfor varm, tar jeg d bare utav frem til sommeren er over :)

Skrevet

jeg har brukt det sommer som vinter!! er helt perfekt.. gir et regulerende underlag, og er det veldig varmt er det bare å droppe å ha noe over! =) perfekt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...