En_av_hver Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Tenket bare jeg skulle spørr deg om en ting; jeg sliter litt med bremsen på tfk`en min. De ligger likksom inntil og slurrer litt. Har du hatt dette problemet? Eller forslag til hva jeg skal gjøre med det? På forhånd takk ;-)))
Gjest_1001 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hei du. Hehe, jeg svarer her jeg. Har samme vognen. Det er helt normalt at en skivebrems ligger og "tar litt" i begynnelsen, de må som regel gå seg litt til. Det er utrolig irriterende med den lyden, men ikke altfor merkbart i trillingen. Eventuelt kan du gå i en sykkelbutikk og få justert den, eller du kan høre på en barneutstyrsbutikk om de kan se på den. Eller kanskje du har en mamm med ferdigheter?
En_av_hver Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 He, he. Det var skikkelig snevert bare å spørre etter henne da......når det er sååå mange hjelpsommer damer her inne;-) Da tror jeg at jeg avventer litt. Har ikke hatt den så lenge ennå. Hvis det ikke gir seg tar jeg den nok med til en som kan det. Mannen min har ti tommeltotter tjihi;-) Tusen takk for svar!!!! ;-)
Gjest_1001 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Det beste er å justere den litt. Spesielt om den tar mye. Min tar litt innimellom. Mener det skal være noen skruer der. Det du kan begynne med er å skru litt på disse skruene løsne de litt og stramme de til mens du holder et flatt skrujern mellom bremsen og skiven. (hehe, min far gjorde nettopp dette på sykkelen sin så jeg fikk noen tips). Skal prøve å justere min i morgen, for jeg fikk min vogn i mars. Har bedret seg ganske mye siden begynnelsen da, men det irriterer litt fortsatt. Egentlig burde jeg gjort dette med en gang jeg fikk vognen
Gjest_1001 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jeg tror forresten intensity er på sykehuset med minien sin nå. Dakaren. Hehe, derfor jeg tok meg friheten til å svare
En_av_hver Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Det varså hyggelig at du svarte meg. Tror jeg må ty til pappan min jeg også, han er litt "handyman". God bedring til minin til Intensity og tusen takk igjen. Nå skal jeg ut og gå tur i det fine været!!! Klem:-)
It's all about me Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Mine bremser bråker litt de også, en forhandler justerte dem for meg men detvarte bare en stund. Litt irriterende er det, men det høres ikke når jeg triller ute og det hindrer ikke trillekomforten så da har jeg ikke brydd meg noe særlig om det. Er vistnok vsnlig på skiivebremser og jeg tar gjerne den lilleskrapingen til gjenngjeld for komforten det er å han dem. Ps: Stemmer at jeg er på sykehuset med lillegutt, men takk og lov har de trådløst nett her. Så da har jeg noe å gjøre mens han sover ) Og teite Jm som lo av meg da jeg spurte om de hadde det på omvisninga før fødselen..... (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå