Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 De siste ukene har jeg hatt endel kynnere og menssmerter. Men for et par timer siden når jeg reiste meg opp var det noe som tok skikkelig tak i magen liksom, klarte ikke å rette meg opp eller å gå. Var sinnsykt vondt.Gikk over etter 1-2 min kanskje. Men etter det er det noe rart der nede, magen er stein hard og det kjennes ut som om det presser medover. Innimellom er det akkurat som om jeg har mageknip... men det går over. Kjenner det i ryggen også. Hva tror dere dette kan være??
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 når har du termin?HAr akkurat det samme som deg...men kjenner det ikke i ryggen...det gjør du jo med rieer...får også vannvitti vondt når babien strekker seg..da blir det sikkeli vondt nedentil...er i uke 35 bim.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja kanskje det da er modnings rieer/kynnere...kanskje det skjer nå snart da....da bi det nå anna...du har jo bare 14 dager igjen,så du skal ikke se bort ifra det,ring nå føden visst du blir usikker=)Lykke til=)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Ikke alle som kjenner rier i ryggen Men HI, dette høres vel bra ut eller? Kroppen forbereder seg i hvertfall, og det er jo en bra ting!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Dette er knall, men jeg har ikke baggen klar!!!! Er så usikker på om det er noe eller ikke, kanskje jeg bare skal se ann litt og se om det blir verre..Jeg har egenlig fått 2 terminer også den første ble satt 2 juni mens den andre ble satt 25 juni... Ikke har jeg gruet meg noe til fødsel heller men nå fikk jeg plutselig litt angst... jaja det får gå som det går hvis det er noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå