Næsningsfrua Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Stedattra mi ble konfirmert i går, og hele storfamilien var samlet. Skal vi se.. Biologisk mor (selvsagt) Mors nye mann Deres felles barn Hele hans familie Hele hennes familie Biologisk far (selvsagt) Meg og mine barn som jeg har fra før Vårt felles barn Min manns familie Min familie Kjempekoselig!! Fleipa litt med at vi burde hatt navneskilt, og skrevet hva slags relasjon vi hadde til konfirmanten. Var nok noen gamletanter til biomor som stusset litt da jeg presenterte meg, men skitt au. Og det viktigste av alt, konfirmanten feiret med alle som er glad i henne!!
ana baroma Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Så koselig:) Godt å høre at det går an å feire sammen også!
freebird Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 For et heldig barn! Det er godt å høre om solskinnshistorier. ) Det er et par år til vi skal ha konfirmasjon, er litt spent! Men jeg regner med at det kommer til å gå bra, selv om jeg ikke koser meg sammen med biomor. Det spiller jo ingen rolle, det er konfirmanten det handler om.
Næsningsfrua Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg nikoser meg vel ikke akkurat sammen med biomor jeg heller, hadde nok ikke vært venner under andre omstendigheter heller. Men det er bare fordi vi er så vidt forskjellige! Men vi oppfører oss ordentlig mot hverandre, har ingen grunn til å ikke gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå