Gå til innhold

Insektsnetting foran vinduene på soverom???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt det??? Er nødt til å ha vinduet åpent nå når det er så varmt, men har helt angst for alle krypene som kan komme inn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har iallefall coop bygg mix insektsnetting. Så forresten at lidl solgte det, sit jeg var innom en tur..

Skrevet

Er ikke det litt hysterisk? Ser at det kan være aktuelt noen steder i landet men...........

Skrevet

Tror man får kjøpt det i de fleste byggbutikker. Men et lite tips... vi bruker insektsnett som er til sprinkelsenga, man drar det over senga liksom. Det syntes vi funker veldig fint hvertfall... det kan jo ha kommet inn en veps gjennom andre vinduer i huset eller døra, og den kan fort snike seg inn på rommet, trenger ikke komme gjennom vinduet på barnerommet. Derfor syntes vi det var tryggere å ha et som dras over senga. Det får man i alle babybutikker.

Skrevet

Hos oss så er det nødvendig med netting foran vinduene, satt å amma igår kveld i senga med vinduet åpent men gardinene for, da kom det er veps ned bak ryggen min så jeg måtte bare løpe....

Takk for svar!!!

Skrevet

Shit, kanskje jeg må ha det også da. Sjekker soverommet for veps (særlig) før jeg legger han men kanskje det ikke er nok....hmmmm.....nok en ting å tenke på. Nå blir mannen glad (han som synes jeg er en smule "hysterisk" innimellom) *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...