Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på babien...vet jo at det ikke er bra å sole seg mye....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge du får i deg nok væske og ikke blir så altfor varm (ta noen pauser innimellom) så skal alt gå så fint=) Jeg solte magen masse da jeg gikk med eldstemann, hele sommeren, men kjente nr jeg måtte ta meg noen pauser=)

Skrevet

ok..noen gamle damer igår som fortellte meg at det hva farli å sole magen så mye...hva gravid med første mann på vintern så vet ikke jeg...

Skrevet

Bestemora mi sa det til meg og, da jeg venta førstemann, høygravid på sommeren... sa at det var farlig for babyen, men så spurte jeg legen jeg, for hun skremte jo livet av meg... Han sa at det var helt greit, men måtte bare få i meg nok væske og komme meg ut av sola litt innimellom..

Skrevet

UV strålene når ikke helt inn til babien. Det du må passe på er at du ikke blir for varm. Det er ikke bra for den lille :)

Skrevet

Jeg er litt forsiktig, føler ikke det store behovet heller etter å bli brun på magen. Er redd for å bli solbrent og så synes jeg babyen blir sååå rolig av varmen. Virker som han ikke liker sollys heller, for den ene gangen da jeg lot magen være bar, så snudde han seg ;-)

Klarer ikke å sitte så lenge i gangen uansett jeg da før jeg må inn og kjøle meg. Drikker mye kaldt vann og spiser lollipop =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...