Gå til innhold

Noe som har gode råd og tips mot forkjølelsessår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått sår nr 3 i løpet av 4 uker ved nesen.

Aldri hatt så mange utbrudd på så kort tid.

Hvordan blir jeg fort kvitt det? Noen som har noen tips/ kjærringråd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

Skrevet

Kjøp munnsårplaster på apoteket. Jeg har nettopp prøvd det, og syntes det virket ok. Men jeg måtte bytte pp til flere ganger, for plasteret satt ikke på hele uken det varte Men jeg hadde munnsår på munnen da...

Skrevet

Problemet er at jeg er litt allergisk for tida så det renner konstant fra nesen. ikke noe som henger der....

Har brukt Prolip fra apoteket som skal lindre, men når jeg går å tørker nesa ustanselig så funker det jo ikke!!!

Skrevet

Fusidin,du får den på resept!

Hørtes ut som noe jeg hadde på samme tid i fjord,rundt nesa/munnen,det kunne vare opp til 3 mnd,og jeg fikk 3 salver jeg skulle smøre med,sårene begynte som en liten prikk og ble store og de var illrøde og klødde.

Skrevet

Jeg bruker aloe vera, enten rett fra planten eller så ren gel som mulig (uten parfyme) fra helsekosten, og det funker utrolig bra.

Er periodevis veldig plaget med munnsår og har prøvd det meste av hjelpemiddler fra apotek og helsekost, men ingenting kan måle seg med aloe veraen. Begynner jeg kjapt nok, før såret har åpnet seg, så er det over på ca 3 dager. Bare ha såret konstant dekket av et tykt lag.

Skrevet

Bruker aloveralipsyl jeg (den grønne), funker som bare det :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...