Serial mom Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har nok av stoler,men det nytter ikke å sole seg sittende da,vil ha det komfortabelt,jo! Hjemmefra har jeg vært vant til de i plast,de som man regulerer ryggen på med armstøttene. Finnes disse å få kjøpt enda,eller er det bare nye,fancye med art deco-look som gjelder? De ser jo ikkeno behagelige ut da! Noen som vet hvor jeg får kjøpt de gode,gamle plast-sengene? Er fortsatt kvalm i uke 17,så har ikke ork til å kjøre rundt over hele Oslo/Akershus for å lete,så om noen har tips blir jeg kjempeglad! :-)
Serial mom Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2007 Er det virkelig ingen som soler seg på verandaen her?????? He-he! *DYTT*
Mammamor =) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 jeg har en perfekt.. vent litt skal finne den på nettet
Mammamor =) Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 gå inn på jysk.no der helt til høyre er det bilde av tilbudsavisen deres, gå inn på den og se på side 7.. der er det mange varianter, jeg har den som heter liggestol, den står oppreist sånn det er bilde av den, men man kan tippe den bak slik at man blir liggende, åsså kommer føttene litt opp, den er KJEMPEGOD!
Serial mom Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Skal sjekke den sida! Tusen takk:-) Er i utgangspunktet litt lunken til Jysk,spes. mtp servicen(har boikotta dem!),men de kan jo få en ny sjanse da! :-)
Mammamor =) Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 hehe jeg også. men så fikk jeg den i bursdagsgave i fjor, og den er kjempedigg =) bare å ta vare på den, den holder nok ikke så lenge om man lar den stå ute i regn og sånn, da vil den nok ruste fort.. men jeg har tatt godt vare på den å den ser kjempefin ut enda =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå