Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Vet ikke om dere husker jeg fortalte om min nabo som likte å dunke i rørene i blokka når Lille lekte på gulvet. Vel..i går så mini på et danseprogram på tven og ville selvfølgelig ta seg en svigom. Da begynte han igjen. Jeg tenkte: nå er det nok. Tok med Lille og gikk ned til han..3 ganger ringte jeg på før han turte å åpne..haha feiging. Er det du som banker så fælt sa jeg? Ehh joda det var jo det..Det skal du slutte med sa jeg. Det er sånn det er å ha unger. De leker på gulver, av og til får de raserianfall osv. Så sa jeg også: hvorfor flytter du UNDER oss når du hadde problemer med "bråket" til mini til og begynne med? Passe dum. Han bare bablet om at vi ikke bodde i en enebolig og måtte ta hansyn. Hallo altså? Skal jeg be Kevin slutte å leke? Han hadde søvnproblemer osv..Jeg sa ja det er jo beklagelig, men neppe min feil. Han var i skikkelig forsvarsposisjon og jeg var fly forbanna. Han har holdt på slik i godt over ett år skjlnner dere. Ropt ting ut i blokka; er det om å gjøre å bråke mest mulig? Så smalt han døra igjen, turte ikke åpne når sambo ringte på..Feiging!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Å herlighet for en fyr! Greit nok at han hadde reagert dersom sønnen din satt og slo med en hammer i gulvet i flere timer, men han må jo tåle at et barn beveger seg litt! Spesielt på dagtid *riste oppgitt på hode* Håper han gir seg nå da... Skjønner godt du ble sint ja!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Han kan glede seg nå om 8 mnd da det kommer en til hehe
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja, hvis han ikke tåler vanlig lyd av et barn så får han flytte...
Honningmelon Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Er jo litt teit at han bor slik hvis han ikke tåler lyder da... da burde han bodd i enebolig da.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Ja ikke sant han som burde flytte..Hele mannen er småsprø
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Huff, jeg har tenkt mange ganger når jeg har vært nede i vaskekjelleren og eldstemann på 2,5 år har lekt oppe at jeg er glad det ikke bor noen under oss... Er voldsom lyd ;-) Men det er sikkert bedre isolert der dere bor!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Nei det er ganske lytt og skjønner han på en maåte..Men det er nå sånn det er med små barn..
Gjest irismor Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Det får han tåle. Så lenge det er stille om natta så har han ingenting å klage på. Og fortsetter han å banke i røra, så hadde jeg sendt et klagebrev til styret.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Huff, ja.. Men så lenge sønnen din bare lager normal lyd og ikke ekstremt mye bråk må han bare tåle det. Ellers får han flytte - som sagt...
Honningmelon Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Men, når man bor slik til, så må man jo regne med lyder. Og man må faktisk regne med det bor barnefamilier der også. Nei, hadde jeg ikke tålt noe særlig med lyder, hadde jeg nok ikke valgt å bo slik. Hans problem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå