freebird Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Min yngste stedatter "stakk" av under lek på lørdag, dvs hun gikk hjem til en annen uten å si ifra til meg. Jeg var alene hjemme og måtte ut og hente eldstemann, derfor ble jeg ganske irritert. Jeg dro hjem til jenta jeg trodde hun var hos og ringte på, men ingen åpnet. Jeg kunne høre noen som gikk der inne og ringte på igjen, men fortsatt ingen reaksjon. Da jeg kom tilbake med eldstejenta var den yngste utenfor. Jeg tok henne for meg og sa at det ikke er lov å bare gå avgårde uten å si hvor man går. Jeg spurt om hun hadde vært hjemme hos x, noe hun bekreftet. "Jaha", sa jeg, "ringte det på døren mens du var der?" Ja, det bekretet hun også. "Så hvorfor åpnet dere ikke døren?" smalt det sånn passe irritert fra meg. "Fordi vi hørte det ikke"... svarte hun da. ;o) Jeg måtte holde meg for ikke å le, det er ikke greit å være liten!
Travelmor Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Ha, ha Litt treig her for dette innlegget var noen dager. Fabelaktig! Det er utrolig hva som kommer fra barnemunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå